FANDOM

Bianca
Bianca
Informacje
Pochodzenie
Region Kanto
Krewni : ojciec

Bianca (jap. ベル) to trenerka Pokémonów pochodząca z regionu Unova i znajoma Asha i jego przyjaciół.

Historia

Bianca Father

Bianca z ojcem

Bianca pojawia się w odcinku odcinku Minccino-czyścioszek!, kiedy zostaje wysłana przez profesor Juniper. Po zapoznaniu się z tym, że Ash otrzymał trzy odznaki, Bianca opuszcza grupę w nadziei, że wygra więcej.
Bianca hat

Bianca bez czapki

Bianca spotkała się z Ashem i jego przyjaciół a ze Stephanem w pierwszej rundzie turnieju, w którym użyła Minccino przeciwko Zebstrice. Zebstrika okazał się zbyt silny i pokonał Minccino, co spowodowało, że Bianca odpadła z turnieju.

Bianca pojawiła się ponownie w odcinku  Minccino Czyścioszek i elektryzująca Liderka Sali!, gdzie walczyła z Elesą w bitwie w sali. Jednak wszystkie jej Pokémony zostały pokonane. 

Bianca catch a Pokemon

Bianca po złapaniu Pokémona

Podobnie jak jej odpowiedniczka z gier, Bianca to słodka, nieco roztrzepana dziewczyna. Jest również nieco niezdarna i źle zorganizowana.

Bianca ma słabość do łapania Pokémonów takich jak Minccino, Emolga czy Zorua i nic jej nie powstrzyma, aby spróbować je zdobyć. Ma dziwne sposoby  walki.

Pokémony

Przy sobie

Tepig → Pignite → Emboar ♂
200px

Osobny artykuł: Emboar Bianci

Emboar jest starterem Pokémon Bianci. Bianca użyła go jako Pignite'a do złapania dzikiego Minccino. Później Bianca wykorzystała Pignite'a do walki z Pikachu Asha.

Minccino
Bianca Minccino

Osobny artykuł:  Minccino Bianci

Minccino pojawił się, kiedy zabrał pudełko na odznaki dla Asha, więc cała ekipa go goniła. Było trudno go złapać, ale w końcu Bianca skusiła go brudnym Poké Ballem, a gdy ten chciał wyczyścić, złapała go.

W odcinku Zniewalająca Emolga! próbuje pomóc Biance złapać Emolgę, lecz się nie udaje. W odcinku Emolga i nowa Elektro Zmiana! walczy z nią, która została złapana przez Iris.

Karrablast → Escavalier
200px

Osobny artykuł: Escavalier Bianci

Bianca wymieniła swojego Shelmeta za Karrablast profesor Juniper, by dwa stworki mogły ewoluować. Jednak po ewolucji, Escavalier zaczął gonić Biancę i nie chciał słuchać jej poleceń. Podczas dwuwalki, Escavalier nauczył się współpracować zarówno z Accelgorem jak i Biancą.

Wymienione

 Golduck

Odznaki

Osiągnięcia

Liga Pokémon

Bianca rywalizowała w następujących zawodach lig Pokémon:

Ciekawostki

  • Bianca to pierwsza i jedyna regularnie pojawiająca się rywalka Asha.
  • Jako jedyna z rywali Asha spotkała Zespół G.