Fandom

Pokémon Wiki

Bezkresny Las

3113stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Bezkresny Las
ヤグルマの森 Yaguruma Forest
250px
Bezkresny Las
Region Unova
Debiut Sewaddle i Burgh w Bezkresnym Lesie!

Bezkresny Las to ogromny las. Na obrzeżach są góry i pola, i wiele liści i mchu. Istnieją również skaliste tereny. W środku lasu znajdują się omszałe drzewa, w których żyją Galvantule. W środku lasu jest gigantyczne drzewo, z którego widać cały las. Jest tu również wodospad i jaskinie, gdzie żyją Patraty. Centrum Pokémon znajduje się w środku lasu.

Obrzeża pojawiły się w odcinku Scraggy się wykluwa!, gdzie z jaja Asha wykluł się Scraggy. Stał się tyranem i pokazywał to na Pokémonach Asha. Później został ciężko zraniony przez Galvantulę, ale potem został uzdrowiony. Następnego dnia wyzwał do walki wiele Galvantul, ale został oszczędzony przez Asha i jego przyjaciół. Następnie Scraggy walczył z Axew Iris. Walka zakończyła się remisem.

Plik:Pinwheel Forest anime.png
Ash i jego przyjaciele dotarli do Bezkresnego Lasu w odcinku Sewaddle i Burgh w Bezkresnym Lesie!, gdzie spotkali Lidera Sali w Castelii, Burgha. Ash spotkał Sewaddle, który walczył z Pikachu przed zniknięciem i pozostaje z grupą. Następnie pokonuje dwa Woobaty z Pikachu. Następnego dnia, Sewaddle przypadkiem przyczepił się do Deerlinga i wpadł do rzeki, ale został uratowany przez Leavanny'ego Burgha. Później Ash odwiedza Centrum, gdzie wysyła jednego ze swoich Pokémonów do profesor Juniper.

Droga położona na obrzeżach lasu prowadzi do ogromnego Poké Sklepu, gdzie sprzedawane są towary takie jak kamienie szlachetne czy biżuterie. Pokémonowi znawcy, w tym Burgundy, ustawiają budki w miejscu, gdzie uznają zgodność Trenera i Pokémona. Ash, Iris i Cilan odwiedzili sklep w odcinku Zemsta Znawczyni!.

Dalej, w małym miasteczku spotyka się drzewa, skaliste wzgórza i mały strumień, znajduje się również niewielkie pole bitwy, gdzie w odcinku Taniec z Ducklettami! Axew Iris walczył z Ashem i jego Scraggym. W mieście znajduje się również Centrum Pokémon. Mieszka tam kilka Ducklettów i kradną posiadłości ludzi. Pikachu walczył tu z Sandile'em, który ewoluował w Krokoroka.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki