Wikia

Pokepédia

Bellsprout

2564strony na
tej wiki
Dyskusja0
Typ(y)
{{Szablon:{{{type}}}}}  
Gatunek {{{gatunek}}}
Umiejętność {{{umiejętność}}}
Pokédex
brak ← {{{ndex}}} → brak
Kanto N/A Johto N/A
Hoenn N/A Sinnoh N/A
Unova N/A Kalos N/A
Ewoluuje z brak
Ewoluuje w brak
Bellsprout
{{{jname}}}
[[{{{gen}}}]]
Płeć
bezpłciowy
Waga Wzrost
Kolor w Pokédexie Grupa jaja
Styl ciała Odcisk łapy
Ryk
[[Media:{{{ndex}}}.ogg|Odtwórz]]

Bellsprout (jap. マダツボミ) to Pokémon typu trawiastego i trującego. Ewoluuje w Weepinbella, a potem, przy kontakcie z Kamieniem Liścia, w Victreebel.

Biologia

Fizjologia

Bellsprout ma bardzo szczupłe ciało. Posiada korzenie, które przypominają i funkcjonują jak nogi. Bellsprout ma jeden zielony liść na każdej stronie ciała. Jego głowa jest żółta w kształcie dzwonu i ma różowe usta.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Pomimo swoich niewielkich rozmiarów, Bellsprouty są uniwersalnymi stworkami. Ich łodygi są ​​długie, cienkie i bardzo elastyczne, dzięki czemu są w stanie szybko unikać ataków lub poruszać się z niezwykłą prędkością. Mogą wykorzystać swoje korzenie do uzupełnienia płynów i zdrowia w ciele.

Zachowanie

Bellsprouty są mistrzami w używaniu winorośli. Z oślepiającą prędkością łapią ofiary i pożerają je. Jeśli Bellsprout zobaczy, że cokolwiek się porusza, natychmiast rzuci się na ten obiekt przy użuciu winorośli.

Środowisko naturalne

Bellsprouty zamieszkują ciepłe i wilgotne miejsca, żyją w lasach, tropikalnych dżunglach i bagnach, gdzie ziemia jest bogata w składniki odżywcze.

Odżywianie

Bellsprout zjada owady i wysysa składniki odżywcze z gleby. Tak jak każdy Pokémon, nie pogardzi również karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Pierwszy poważny występ Bellsprouta nastąpił w odcinku Huczna runda piąta, gdzie był Pokémonem Jeanette Fisher. Był niezwykle silny i zdołał pokonać Bulbasaura i Pikachu Asha, ale przegrał z Mukiem.

Bellsprout Egg

Jajo Bellsprouta

Inny ważny występ nastąpił w odcinku Wszystko w porządku, dzieciaki. Chłopiec imieniem Zackie chciał złapać Pikachu, który należał do Asha. Zamiast niego, chłopiec złapał Bellsprouta. Później walczył z Zespołem R.

Bellsprout ukazał się w odcinku Lekarstwo na oswojenie jako Pokémon starego człowieka. Był w stanie biegać bardzo szybko i mógł podnosić głazy.

Drugoplanowe role

Bellsprouty pojawiły się w wielu innych odcinkach.

Kilka różowych Bellsproutów zamieszkiwało wyspę Pinkan w odcinku Na różowo.

Bellsprouty pojawiły się w filmach Zemsta Mewtwo, Uwierz w Swoją Siłę, Głos lasu, Lucario i Tajemnica Mew, Wzejście Darkraia, Arceus i Klejnot Życia i Zoroark: Mistrz Iluzji.

Ewolucja

069070071

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki