FANDOM

Beautifly May
ハルカのアゲハント Haruka's Agehunt
270px
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy May
Miejsce złapania Las Petalburg
Obecna lokalizacja Z May
Historia
Debiut Wurmple przez cały dzień!
Złapany w Wurmple przez cały dzień!
Ewoluuje w Twardziel Corphish
Zobaczyć to uwierzyć!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Beautifly May był drugim (pierwszym dzikim) Pokémonem May w jej podróży po Hoenn.

Historia

Podczas oglądania Pokazów Rustboro w odcinku Wszystko piękne i cudowne!, May zobaczyła Trenerkę Beautifly'a i zdecydowała, że chce jednego. W następnym odcinku, Wurmple przez cały dzień!, May złapała Wurmple'a, tak jak Jessie. Kilka odcinków później, w Który Wurmple jest który?, Wurmple'e May i Jessie zostały tymczasowo zamienione, ale wróciły do prawidłowego Trenera pod koniec odcinka. W odcinku Twardziel Corphish, Wurmple May przekształcił się w Silcoona, natomiast Jessie w Cascoona; Jessie uważała, że to również Silcoon.

Cztery odcinki później, Zobaczyć to uwierzyć!, Cascoon Jessie przekształcił się Dustox, a Silcoon May zmienił się w Beautifly.

W odcinku Niezwykła moc kwiatów, Beautifly trenował z May na Pokazy w Slateport i okazał się być w stanie korzystać z pięknego Srebrnego Wiatru, jednak ich rutyna miała wady, które nie wyglądają dobrze w konkursie, jak Drew zauważył. Jednak udało im się przejść przez całą rundę apelową w odcinku Wygraj, przegraj albo zremisuj, ale ich sukces był krótkotrwały, bo Beautifly został pokonany przez Roselię Drew w pierwszej z rund walk.

Później, w odcinku Nadszedł czas May!, Beautifly wygrał dla May pierwszą wstążkę po pokonaniu Jessie i jej Dustox oraz Grace i jej Medicham w Pokazach Fallarbor.

File-MayWurmple

Wurmple

W odcinku Przegrana sprawa!, Beautifly zapewnił May przejście do drugiej rundy w Pokazach Rubello poprzez piękne połączenie Światła Brzasku i Srebrnego Wiatru.

W odcinku Jeden Swellow by wszystkimi rządzić!, May wykorzystywała Beautifly w zawodach PokéRinger. James, korzystając z Dustox, pokonał Beautifly w konkursie, ale ostatecznie przegrał z Ashem, gdy jego Taillow przekształcił się w Swellowa.

W odcinku Naprzód Srebrny Wietrze!, udaje mu się przejść przez pierwszą rundę apelową Wielkiego Festiwalu za pomocą Srebrnego Wiatru, ryzykownego posunięcia, po którym Harley miał nadzieję, że May zostanie wyeliminowana z konkursu. Później, w odcinku Popis Drew, Beautifly współpracował z Bulbasaur w pierwszej rundzie walki z Cacturne'em Harleya i Banette'em. Duet pokazał przepiękną kombinację i wygrał mecz.

Plik:May Silcoon.png

Przed wyruszeniem do Battle Frontier, May zostawiła Beautifly w swoim domu w Petalburgu. Wrócił do niej w odcinku Niezapomniana lekcja, nauczywszy się Psychicznego Ciosu. Wraz z Combuskenem, rywalizował z Roselią i Butterfree Drew, gdzie w końcu przegrał.

Pojawił się znów w odcinku Dwuwalka przed obiadem, kiedy May przybyła do Sinnoh na Puchar Wallace'a. Beautifly był używany w półfinale bitwy ostatecznej, w odcinku Strategia z uśmiechem, gdzie okazał się być nadal bardzo silny i utalentowany, gdy pokonał Glameowa Zoey.

Osobowość i cechy

Plik:May and Beautifly.png
Cechą charakterystyczną jest to, że kiedy był Wurmple lubił jeść i spać, zawsze miał wielki apetyt.

Potem, kiedy ewoluował w Silcoona, był bardziej spokojny i bierny.

Kiedy rozwinął się w Beautifly, ponownie zmienił osobowość. Nie poddawał się łatwo w ​​walce, jak iw konfrontacji z Roselią Drew. Jest również bardzo dobry w konkursach. Ma wielkie więzi przyjaźni z May, gdyż wygrał jej pierwszy konkurs. Beautifly także bardzo dobrze dogadujr się z innymi postaciami, takimi jak Ash, Max lub Caroline. Uwielbia siadać na głowie trenerki i Asha.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki