Fandom

Pokémon Wiki

Beautifly May

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Beautifly May
ハルカのアゲハント Haruka's Agehunt
270px
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy May
Miejsce złapania Las Petalburg
Obecna lokalizacja Z May
Historia
Debiut Wurmple przez cały dzień!
Złapany w Wurmple przez cały dzień!
Ewoluuje w Twardziel Corphish
Zobaczyć to uwierzyć!
265MS.png266MS.png267MS.png
Spędził 10 odcinków jako Wurmple i 4 jako Silcoon.

Beautifly May był drugim (pierwszym dzikim) Pokémonem May w jej podróży po Hoenn.

Historia

Podczas oglądania Pokazów Rustboro w odcinku Wszystko piękne i cudowne!, May zobaczyła Trenerkę Beautifly'a i zdecydowała, że chce jednego. W następnym odcinku, Wurmple przez cały dzień!, May złapała Wurmple'a, tak jak Jessie. Kilka odcinków później, w Który Wurmple jest który?, Wurmple'e May i Jessie zostały tymczasowo zamienione, ale wróciły do prawidłowego Trenera pod koniec odcinka. W odcinku Twardziel Corphish, Wurmple May przekształcił się w Silcoona, natomiast Jessie w Cascoona; Jessie uważała, że to również Silcoon.

Cztery odcinki później, Zobaczyć to uwierzyć!, Cascoon Jessie przekształcił się Dustox, a Silcoon May zmienił się w Beautifly.

W odcinku Niezwykła moc kwiatów, Beautifly trenował z May na Pokazy w Slateport i okazał się być w stanie korzystać z pięknego Srebrnego Wiatru, jednak ich rutyna miała wady, które nie wyglądają dobrze w konkursie, jak Drew zauważył. Jednak udało im się przejść przez całą rundę apelową w odcinku Wygraj, przegraj albo zremisuj, ale ich sukces był krótkotrwały, bo Beautifly został pokonany przez Roselię Drew w pierwszej z rund walk.

Później, w odcinku Nadszedł czas May!, Beautifly wygrał dla May pierwszą wstążkę po pokonaniu Jessie i jej Dustox oraz Grace i jej Medicham w Pokazach Fallarbor.

File-MayWurmple.png

Wurmple

W odcinku Przegrana sprawa!, Beautifly zapewnił May przejście do drugiej rundy w Pokazach Rubello poprzez piękne połączenie Światła Brzasku i Srebrnego Wiatru.

W odcinku Jeden Swellow by wszystkimi rządzić!, May wykorzystywała Beautifly w zawodach PokéRinger. James, korzystając z Dustox, pokonał Beautifly w konkursie, ale ostatecznie przegrał z Ashem, gdy jego Taillow przekształcił się w Swellowa.

W odcinku Naprzód Srebrny Wietrze!, udaje mu się przejść przez pierwszą rundę apelową Wielkiego Festiwalu za pomocą Srebrnego Wiatru, ryzykownego posunięcia, po którym Harley miał nadzieję, że May zostanie wyeliminowana z konkursu. Później, w odcinku Popis Drew, Beautifly współpracował z Bulbasaur w pierwszej rundzie walki z Cacturne'em Harleya i Banette'em. Duet pokazał przepiękną kombinację i wygrał mecz.

Plik:May Silcoon.png

Przed wyruszeniem do Battle Frontier, May zostawiła Beautifly w swoim domu w Petalburgu. Wrócił do niej w odcinku Niezapomniana lekcja, nauczywszy się Psychicznego Ciosu. Wraz z Combuskenem, rywalizował z Roselią i Butterfree Drew, gdzie w końcu przegrał.

Pojawił się znów w odcinku Dwuwalka przed obiadem, kiedy May przybyła do Sinnoh na Puchar Wallace'a. Beautifly był używany w półfinale bitwy ostatecznej, w odcinku Strategia z uśmiechem, gdzie okazał się być nadal bardzo silny i utalentowany, gdy pokonał Glameowa Zoey.

Osobowość i cechy

Plik:May and Beautifly.png
Cechą charakterystyczną jest to, że kiedy był Wurmple lubił jeść i spać, zawsze miał wielki apetyt.

Potem, kiedy ewoluował w Silcoona, był bardziej spokojny i bierny.

Kiedy rozwinął się w Beautifly, ponownie zmienił osobowość. Nie poddawał się łatwo w ​​walce, jak iw konfrontacji z Roselią Drew. Jest również bardzo dobry w konkursach. Ma wielkie więzi przyjaźni z May, gdyż wygrał jej pierwszy konkurs. Beautifly także bardzo dobrze dogadujr się z innymi postaciami, takimi jak Ash, Max lub Caroline. Uwielbia siadać na głowie trenerki i Asha.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki