Wikia

Pokepédia

Beautifly

Komentarze0
2541stron na
tej wiki

Szablon:Pokemon Beautifly to Pokémon typu robaczego i latającego. Ewoluuje z Silcoona i jest finalną formą Wurmple'a.

Biologia

Fizjologia

Beautifly jest głównie czarnym motylem Pokémon. Ma długą, zakręconą, czarną trąbę, duże niebieskie oczy i czarne antenki. Twarz Beautifly, spód i cztery kończyny są szare. Jego skrzydła są duże i kolorowe, największe oznaczenia są żółte, z akcentem czerwieni i błękitu.

Różnice płci

Samiec ma większe czerwone kropki na skrzydłach.

Specjalne zdolności

Beautifly jest zdolny do pobierania energii ze słońca, przywracania zdrowia i oszałamiania przeciwników.

Zachowanie

Chociaż Beautifly ma delikatny wygląd, wiadomo, że jest bardzo agresywny. Brutalnie atakuje inne Pokémony, jeżeli zostanie zakłócony popijając nektar. W zalesionych obszarach pojawia się w grupach.

Siedlisko

Beautifly żyją w lasach i na polach kwiecistych.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Beautifly nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami. Zjada też pyłek.

W anime

Najważniejsze występy

Beautifly May

Silcoon May ewoluował w odcinku Zobaczyć to uwierzyć!.

Beautifly Aarona

W odcinku Spotkanie po latach okazało się, że Aaron wypuścił swojego Wurmple'a. Wrócił on do niego jako Beautifly.

Inne

W odcinku Wszystko piękne i cudowne! okazało się, że Janet jest właścicielką Beautifly'a.

Drugoplanowe role

Beautifly pojawił się w wielu epizodycznych rolach.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG013 Beautifly, Pokémon Motyl. Beautifly ma bardzo długą trąbkę, którą wysysa nektar z kwiatów.
AG028 Beautifly, Pokémon Motyl. Wyższy stopień rozwoju Silcoona. Wiosną skacze z kwiatka na kwiatek, spijając słodki nektar.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.
Odcinek Wpis
DP076 Beautifly, Pokémon Motyl. Wyższa forma Silcoona. Gdy zakwitną kwiaty, Beautifly zaczyna zbierać nektar.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki