FANDOM

Beartic Georgii
ラングレーのツンベアー Langley's Tunbear
270px
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Georgia
Obecna lokalizacja Z Georgią
Historia
Debiut Iris i Excadrill kontra Pogromczyni Smoków!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Beartic Georgii to główny Pokémon Georgii.

Historia

Beartic został wysłany do walki z Pokémonami Iris podczas wydarzeń w odcinku Iris i Excadrill kontra Pogromczyni Smoków!. Z łatwością pokonał Axew, a później, z większą trudnością, Excadrilla. Następnego dnia został wyzwany do rewanżu z Excadrillem, który poznał nowy atak - Mega Podmuch. Mecz zakończył się remisem, gdy dwa Pokémony nie były w stanie dalej walczyć.

Pojawił się ponownie w odcinku Emocje w Nimbasie!, gdzie Georgia wysłała go do walki z Sylvesterem w Konkurencji Walk Dona. Walczył z Joltikiem, gdzie odniósł wiele szkód za pomocą Pioruna. Kiedy upadał z efektu ataku, zmiażdżył Joltika ogromną wagą i wygrał mecz, przez co Georgia awansowała do następnej rundy w turnieju.

Beartic pojawił się ponownie w odcinku Crisis at Ferroseed Research!, gdzie Georgia używała go i jego lodowych ataków, by pomóc zatrzymać rozprzestrzenianie się elektrycznego mchu stworzonego przez Ferroseedy. Wraz z pomocą Vanilluxe, którą dowodziła Iris, a także dzięki Swannom sierżant Jenny, udało się zatrzymać roślinność.

W odcinku Jostling for the Junior Cup!, Beartic był używany do walki z Dragonite'em Iris w Pucharze Juniorów Światowego Turnieju Pokémon. Pomimo znaczącej przewagi typu i nieposłuszeństwie Dragonite'a wobec Iris, Beartic został znokautowany przez jeden Cios Gromu, eliminując Georgię z turnieju.

Osobowość i charakterystyka

Jak każdy duży Pokémon, Beartic zastrasza innych, np. Axew Iris. Bardziej wykorzystuje wielką siłę, co zostało zaobserwowane w walce z Joltikiem Sylvestera, gdzie bardzo ostro atakował go. Lecz wydawał się nieco zdezorientowany tym, jak wygrał z nim walkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki