Fandom

Pokémon Wiki

Beartic Brycena

3275stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Beartic Brycena
ハチクのツンベアー Hachiku's Tunbear
Brycen Beartic.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Brycen
Obecna lokalizacja Z Brycenem w Sali
Historia
Debiut W obronie strażnika góry!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Beartic Brycena to główny Pokémon Brycena.

Historia

Beartic po raz pierwszy pojawia się w odcinku Guarding the Guardian of the Mountain! wraz z Brycenem. Beartic ze swoim trenerem ochronił Asha i jego przyjaciół przed lawiną, a następnie pokazał wszystkie swoje umiejętności Ashowi i jego Krokorokowi podczas treningu, czyli stanie na rękach, a nawet skakanie przez przeszkody. Następnie Beartic walczył z parą Jellicentów w celu ochrony Volcarony. Łatwo ich pokonał.

W następnym odcinku, Brycen używał go w walce z Ashem w siłowni, gdzie walczył z Pignite'em. Pomimo niekorzystnej sytuacji, Bearticowi udało się go pokonać, ponieważ użył ataków skutecznych przeciwko ognistemu i walczącemu typowi, a mianowicie wodnego Gejzeru i Powietrznego Asa. Następnie Beartic stanął twarzą w twarz przeciwko Krokorokowi, gdzie dwójka odznaczyła się wielką siłą i umiejętnościami. Jednak, gdy Beartic zamroził Kamienne Ostrze Krokoroka, to dało Ashowi szansę, by stworzyć najnowszą strategię. Krokorok następnie chwycił ostre skały, którymi udało się pokonać Beartica.

Oprócz tego, że jest partnerem Brycena, Beartic zagrał także w kilku filmach u jego boku. Na dodatek, w hali sławy Studiów Pokéstar znajduje się kwadrat z odciskami jego stóp.

Ruchy

Beartic używa Lodowego Ciosu Ruch Pierwsze pojawienie
Brycen Beartic Ice Punch.png
Gejzer Guarding the Guardian of the Mountain!
Lodowy Cios Guarding the Guardian of the Mountain!
Atak Sopli Caution: Icy Battle Conditions!
Powietrzny As Caution: Icy Battle Conditions!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki