Fandom

Pokémon Wiki

Barry

3054strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Barry
Barry
ジュン Jun
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Pomarańczowy
Kolor włosów Blond
Miasto Twinleaf
Region Sinnoh
Stanowisko Trener
Debiut Strzeżcie się młodzi, Barry nadchodzi!
Postać

Barry pierwszy raz pojawia się w odcinku Strzeżcie się młodzi, Barry nadchodzi!. Jest jednym z dwóch rywali Asha w Sinnoh.

Historia

File-BarryPalmer.png

Barry i jego ojciec, Palmer

Wykazał się bardzo nadpobudliwą osobowością. Barry podziwia metody szkoleniowe Paula i chce być tak silnym Trenerem jak on. Ma też nieco podobną mentalność jak Paul, tak jak w przechwytywaniu silnych Pokémonów na szkolenia. Jednak w przeciwieństwie do Paula, dba o swoje Pokémony.

Dawn pamiętała Barry'ego, ponieważ oboje mieszkali w Twinleaf, jednak Barry nie pamiętał jej. Zna Asha, Brocka i Dawn ze względu na fakt, że brali udział w Turnieju Dwuwalk w Sinnoh z Paulem. Następnie wyzwał Asha do walki, aby udowodnić mu swoje metody szkoleniowe, ale Ash wyszedł jako zwycięzca. Po tym jak Ash pokonał go, Barry oczekiwał na walkę Fantiny z Ashem w odcinku Z tarczą czy na tarczy?. Barry stwierdził, że będzie rywalem Asha jeśli pokona Byrona, którego Barry wcześniej pokonał.

Po nocy spędzonej z grupą, odszedł na Żelazną Wyspę, ale pojawił się ponownie w odcinkach Stalowe poruszenie i Uchronić świat od dewastacji na Żelaznaj Wyspie. Pojawił się również w odcinku Wiecznie młody w imię miłości, gdzie chciał brać udział w Konkursie Ping Ponga, którego później przegrał w odcinku Najtrudniejsza decyzja. Jest również dobrym przyjacielem rywala Dawn, Kenny'ego. Pojawił się w odcinku Starzy rywale, nowe sztuczki, gdzie oglądał udział Dawn i Kenny'ego w Pokazach Miasta Sandalstraw.

Barry ponownie pojawił się w odcinku Tajemnicza podróż, gdzie zdecydował się na walkę z Ashem, która wkrótce została przerwana. Wpada na swojego ojca, jednego z Battle Frontierów w Sinnoh, Palmera, pod koniec odcinka. W odcinku Pokonać mistrza walk wstąpił do Turnieju Walk, części Festiwalu Twinleaf, w nadziei, że dostanie się do walki z Palmerem, ale szybko został pokonany przez Asha.

Barry pojawił się ponownie w odcinku Złapać Gibla!, gdzie walczył z Ashem i jego świeżo złapanym Giblem. Barry wygrał mecz, co dało mu pierwsze zwycięstwo nad Ashem.

Barry po raz kolejny pojawił się w odcinku Pokonamy gniew ogniem! wraz z Paulem. W tym odcinku wyzwał idola do walki, lecz Paul odmówił. Barry następnie walczył z Ashem jeszcze raz, korzystając z Empoleona przeciwko Monferno Asha, jednak bitwa została przerwana, gdy Zespół R zaatakował.

W odcinku Spotkanie ze starymi przyjaciółmi!, Barry pokazał się na Konwaliowej Konferencji, gdzie był widziany na stadionie razem z wszystkimi innymi konkurentami. W odcinku Ligowe emocje! przeszedł rundę wstępną.

W odcinku Starcie Paula i Barry'ego! walczył ze swoim idolem, Paulem, w trzeciej rundzie konferencji. Stoczył dobrą bitwę z wykorzystaniem dwóch nowych Pokémonów w swoim zespole (Skarmory i Hitmonlee), a także ze swoim partnerem, Empoleonem, ale przegrał.

Barry pojawił się na krótko w filmie Zoroark: Mistrz Iluzji.

Odznaki

File-Barry Sinnoh badges.png

Odznaki Barry'ego

Barry miał trzy odznaki w odcinku Złapać Gibla!, oprócz trzech pierwszych, które zostały ujawnione w odcinku Strzeżcie się młodzi, Barry nadchodzi!, jednak te trzy odznaki nie są znane.

Konkursy

  • Turniej Pokémon Ping Ponga
  • Turniej Walk na Festiwalu Twinleaf

Pokémony

Empoleon
Barry Empoleon.pngDebiut: Strzeżcie się młodzi, Barry nadchodzi!

Główny artykuł: Empoleon Barry'ego

Empoleon jest głównym Pokémonem Barry'ego. Empoleon pojawia się w odcinku Strzeżcie się młodzi, Barry nadchodzi!, gdzie walczył z Pikachu Asha i przegrał.

Ataki
Hydro Działo, Hiper Promień, Stalowe Skrzydło, Hydro Pompa, Pneumatyczne Dziobanie i Metalowy Pazur
Staraptor
Barry's Staraptor.pngDebiut: Strzeżcie się młodzi, Barry nadchodzi! Barry używał Staraptora w walce z Chimcharem Asha a, w odcinku Strzeżcie się młodzi, Barry nadchodzi!. Pojawił się w odcinku Stalowe poruszenie.
Ataki
Akcja, Atak Skrzydłami i Walka Wręcz
Roserade
Barry's Roserade.pngDebiut: Strzeżcie się młodzi, Barry nadchodzi! Roserade Barry'ego był używany w swojej pierwszej walce z Ashem. Pokonał Chimchara, ale w końcu został znokautowany przez Gliscora Asha. Pojawił się także w odcinku Stalowe poruszenie.
Ataki
Trujące Ukłucie
Heracross
Barry's Heracross.pngDebiut: Stalowe poruszenie Heracross Barry'ego pierwszy raz pojawia się w odcinku Stalowe poruszenie. Pomógł walczyć z Zespołem G. W odcinku Tajemnicza podróż! okazało się, że Barry złapał Heracrossa przez miód na drzewie.
Ataki
Mega Róg, Atak Furii, Atak Rogiem i Podwójne uderzenie kantem
Skarmory
Barry Skarmory.pngDebiut: Starcie Paula i Barry'ego! Skarmory pierwszy raz pojawia się w odcinku Starcie Paula i Barry'ego!, gdzie walczył z Magmortarem Paula w Lidze Sinnoh. Skarmory zastawił kolce na polu, ale łatwo został wyeliminowany przez Miotacz Płomieni Magmortara.
Ataki
Kolce
Hitmonlee
Barry's Hitmonlee.pngDebiut: Starcie Paula i Barry'ego! Hitmonlee pierwszy raz pojawia się w odcinku Starcie Paula i Barry'ego!, gdzie walczy z Ursaringiem Paula w Lidze Sinnoh.

Hitmonlee wykazał się dobrą szybkością, zwinnością i siłą. Ursaringowi udało się uniknąć niektórych ataków, ale gdy został zaatakowany przez Ognio Kop, aktywował swoją zdolność, która zwiększyła atak Ursaringa i pokonała Hitmonlee.

Ataki
Mega Kop, Walka Wręcz, Wysoki skok i wykop i Ognio Kop

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki