Fandom

Pokémon Wiki

Baron Alberto

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Baron Alberto

アルベルト男爵Baron Alberto

Baronalice.pngBaron Alberto i Alice
Płeć Męska
Miasto Alamos
Region Sinnoh
Debiut The Rise of Darkrai

Baron Alberto pojawił się w filmie The Rise of Darkrai. Twierdził stale, że wszystkie problemy, które działy się w Alamos były spowodowane przez Darkraia i próbował go złapać.

File-Baron Beroberto.png

Baron Alberto jako Lickilicky

Chciał mieć Alice jako żonę, ale to uczucie nie było wzajemne. Kiedy Alice mówi, że chce Tonio, Alberto śmieje myśląc, że jej uczucie do Tonio to żart.

Podczas wydarzeń w filmie, został przekształcony w Lickilicky ze względu na połączenie Mrocznej Próżni Darkraia i ingerencji Palkii z przestrzenią. Wzburzony tym, Alberto oferuje nagrodę dla tego, kto może pokonać Darkraia. Później wraca do swojej normalnej formy, kiedy skutki Mrocznej Próżni zanikają.

Alberto pojawił się w filmie Arceus i Klejnot Życia. Pilotował balon i nadal próbuje zdobyć serce Alice.

Ruchy używane jako Lickilicky

Baron Alberto używa Ściskania Ruch Pierwsze pojawienie
Baron Lickilicky Wrap.png
Lizanie The Rise of Darkrai
Ściskanie The Rise of Darkrai
Żyroskop The Rise of Darkrai

Pokémony

Baron Alberto's Lickilicky.png Lickilicky

Lickilicky jest głównym Pokémonem Barona. Po raz pierwszy pojawia się przy pierwszym występie Darkraia, gdzie atakuje Hiper Promieniem. Później Lickilicky zostaje potrącony przez Mroczną Próżnię Darkraia, zmuszając go do upadku w koszmar. Ze względu na zakłócenia przestrzeni przez Palkię, ten koszmar powoduje, że Baron Alberto przekształca się w Lickilicky. Po przebudzeniu Lickilicky próbuje uratować Alice przed upadkiem z mostu.

Znane ruchy Lickilicky to: Hiper Promień, Żyroskop i Lizanie.

Debiut The Rise of Darkrai

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki