Fandom

Pokémon Wiki

BW137

3053strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Święto komety bohatera!
Japońskiオンバーン登場!彗星と勇者の伝説!! Onbān tōjō! Suisei to yūsha no densetsu!!
Angielski: Celebrating the Hero's Comet!
180px
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Szesnasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 13940799 Opening 夏めく坂道
Utwory Ending 手をつなごう
Opening Na zawsze ja i ty Twórcy
Premiera Scenariusz Shinzō Fujita
Japonia 15 sierpnia 2013 Scenorys Yū Uchida
USA 2 listopada 2013 Wicedyrektor Yū Uchida
Polska 24 stycznia 2014 Dyrektor Fumihiro Yoshimura
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Święto komety bohatera!, po japońsku オンバーン登場!彗星と勇者の伝説!!, to 139. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 799. Na Zachodzie wchodzi w skład szesnastego sezonu.

Streszczenie

Nasi bohaterowie są bardzo podekscytowani - Alexa powiedziała im o rzadkiej Komecie Conley'a, którą można będzie zobaczyć tej nocy! Dziewczyna postanawia sfilmować to niebiańskie wydarzenie, w tym Pokémony, który zawsze gromadzą się na szczycie góry, by obserwować przelot komety.

Ash, Iris i Cilan chcą dowiedzieć się czegoś więcej, więc Alexa pokazuje im całą historię w starej książce. W czasach starożytnych, trener imieniem Conley uspokoił grupę atakujących Pokémonów i zaprzyjaźnił się z nimi, ratując wyspę i stając się bohaterem. Wyspiarze zbudowali imponujący pomnik na szczycie góry na jego cześć. W czasie wyprawy na górę, grupie ukazuje się tajemnicza kobieta w koronie i daje Ashowi medal, mówiąc mu, że przyda się.

Tymczasem Jessie, James i Meowth, udając Pokémony duchy, które mieszkają w okolicy, kręcą się w pobliżu naszych bohaterów, chcąc ukraść Pikachu!

Wewnątrz ruin, Ash i inni odkrywają ogromny posąg Conley'a, a po chwili zostają nastraszeni przez Zespół R. Helioptile Alexy, przestraszony całym zajściem, reaguje masowym wzrostem energii elektrycznej. James zostaje trafiony atakiem i potyka się na posąg, przewracając go. Po chwili przychodzą dzikie Gengary i Banette i, używając Psychicznego Ciosu, próbują oddalić złoczyńców od pomnika. Kiedy złe Pokémony atakują również Asha i innych, Alexa używa swojego Noiverna, imponującego Pokémona z regionu Kalos, do walki z nimi, dając każdemu szansę na ucieczkę!

Pokémony duchy nie poddają się tak łatwo i ścigają grupę, trafiając Kulą Cienia w nogi Asha i przewracając go. W tym czasie medal od tajemniczej kobiety wypada Ketchumowi z kieszeni, a Pokémony natychmiast przestają atakować. Meowth dowiaduje się od rozmawiających duchów, że medal ten faktycznie należał do Conley'a, co oznacza, że Ash i grupa to przyjaciele, a nie wrogowie. Cilan domyśla się, że Pokémony te są przyjaciółmi bohatera i atakowały zespół za naruszenie posągu. Grupa postanawia postawić pomnik, ku uciesze duchów. Oczywiście Zespół R w tym czasie próbuje ukraść Pikachu, ale zostaje pokonany przez duchy.

W końcu zapada noc i oślepiająco jasna i piękna Kometa Conley'a w końcu pojawia się na niebie! Pokémony duchy rozpoczynają radosny taniec i tajemnicza kobieta, która dała Ashowi medalion, ponownie pojawia się przed grupą. Wyjaśnia, że ​​Pokémony tańczą ku czci starożytnego bohatera i przedstawia się jedynie jako "ta, która zna przeszłość, a następnie przekazuje ją do przyszłości". Alexa zaczyna filmować całe zajście, a Ash, Iris i Cilan przyłączają się do uroczystości.

Następnego dnia rano, Alexa próbuje odtworzyć swoje nagranie, ale bezskutecznie. Medal Asha również zniknął. Alexa przypomina sobie, że ​​medal wyglądał znajomo, i otwiera książkę, by to sprawdzić. Tam zauważa zdjęcie tajemniczej kobiety stojącej obok Conley'a. Czyżby kobieta ta przybyła do nich z odległej przeszłości?

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Błędy

  • Dusknoir zadaje Meowthowi poważne szkody przy użyciu Kuli Cienia, co jest niemożliwe, gdyż ataki typu duch nie wpływają na Pokémony normalne i vice versa.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki sezonu szesnastego
{{{link}}}
EP760EP761EP762EP763EP764EP765EP766EP767EP768EP769
EP770EP771EP772EP773EP774EP775EP776EP777EP778EP779
EP780EP781EP782EP783EP784EP785EP786EP787EP788EP789
EP790EP791EP792EP793EP794EP795EP796EP797EP798EP799
EP800EP801EP802EP803EP804

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki