Fandom

Pokémon Wiki

BW116

3052strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Ogniste spotkanie po latach!
Japoński燃えよリザードン! VS カイリュー! Moeyo Rizādon! VS Kairyū!
Angielski: The Fires of a Red-Hot Reunion!
EP778.png
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Szesnasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 11819778 Opening やじるしになって!2013
Utwory Ending サクラ・ゴーラウンド
Opening Na zawsze ja i ty Twórcy
Premiera Scenariusz Atsuhiro Tomioka
Japonia 7 marca 2013 Scenorys Yūji Asada
USA 8 czerwca 2013 Wicedyrektor Yūji Asada
Polska 31 października 2013 Dyrektor Masaaki Iwane
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Ogniste spotkanie po latach!, po japońsku 燃えよリザードン! VS カイリュー!, to 118. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 778. Na Zachodzie wchodzi w skład szesnastego sezonu.

Streszczenie

Kontynuując podróż do Białych Ruin, nasi bohaterowie (i N) natykają się na targi Kanto: festiwal obchodzący zabytki i atrakcje regionu Kanto. Jako że Ash pochodzi właśnie z tego regionu, zaczyna wspominać dom. A kiedy nasi bohaterowie widzą prezentację profesora Oaka dotyczącą trzech starterów z Kanto, Ash wspomina podróż po regionie.

Ash opowiada wszystkim historię o swoim Charmanderze. Podobnie jak Tepig, Charmander został opuszczony przez pierwotnego trenera. Ash uratował go, a wkrótce stał się on częścią jego zespołu. Jednak, gdy przekształcił się w Charmeleona, przestał go słuchać. Wkrótce przekształcił się w Charizarda, niesamowitego i przerażającego Pokémona.

Ash i Charizard podróżowali razem do czasu, kiedy Pokémon został zostawiony w Charizardowej Dolinie na trening. Chociaż kilkakrotnie się spotykali, Ash chce zobaczyć znowu swojego starego przyjaciela, dlatego też wymienia go za Unfezant.

Kiedy Charizard spotyka Dragonite'a Iris, oboje zaczynają bójkę! Po demonstracji potężnej siły i umiejętności, N kończy bitwę i zauważa, że oba Pokémony mają do siebie duży szacunek.

Ash pyta, czy Charizard chciałby dołączyć do niego w podróży, na co Pokémon entuzjastycznie odpowiada tak!

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Błędy

  • Podczas retrospekcji, niektóre z piór na głowie Pidgeotto były w kolorze żółtym, a nie różowym, przez co przypominał swoją wyższą formę ewolucyjną.
  • Podczas jednej z retrospekcji, noga Aerodactyla była w kolorze pomarańczowym.
  • W retrospekcji, w której Ash zostawił Charizarda w dolinie, lewy rękaw Asha był niebieski, a nie biały.
  • Kiedy Ash wymienia Unfezant z Charizardem, oczy profesora Oaka mają kolor brązowy, a nie czarny.
  • Kiedy Ash trzyma Ball Charizarda, jego rękawiczka jest częściowo zielona.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki sezonu szesnastego
{{{link}}}
EP760EP761EP762EP763EP764EP765EP766EP767EP768EP769
EP770EP771EP772EP773EP774EP775EP776EP777EP778EP779
EP780EP781EP782EP783EP784EP785EP786EP787EP788EP789
EP790EP791EP792EP793EP794EP795EP796EP797EP798EP799
EP800EP801EP802EP803EP804

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki