Fandom

Pokémon Wiki

BW111

3144strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Mamy nowego lidera w mieście!
Japoński新ジムリーダー・チェレン! Shin Jimurīdā ・ Cheren!
Angielski: There's a New Gym Leader in Town!
180px
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Szesnasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 11314773 Opening やじるしになって!2013
Utwory Ending サクラ・ゴーラウンド
Opening Na zawsze ja i ty Twórcy
Premiera Scenariusz Akemi Omode
Japonia 31 stycznia 2013 Scenorys Hiromasa Amano
USA 4 maja 2013 Wicedyrektor Yoshitaka Makino
Polska 24 października 2013 Dyrektor Takashi Shinohara
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Mamy nowego lidera w mieście!, po japońsku 新ジムリーダー・チェレン!, to 113. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 773. Na Zachodzie wchodzi w skład szesnastego sezonu.

Streszczenie

Nasi bohaterowie w końcu docierają do Aspertii i za radą profesor Juniper chcą odwiedzić nową salę zbudowaną w tym mieście. Okazuje się, że prócz siłowni w budynku mieści się także szkoła dla przyszłych młodych trenerów. Przyjaciele spotykają młodego nauczyciela o imieniu Cheren, który okazuje się być nowym liderem. Ash wyzywa go do bitwy, ale walka musi zaczekać, gdyż pole bitwy nie jest jeszcze skończone.

Bitwa ma się odbyć po południu, a w międzyczasie Cheren pokazuje naszym bohaterom szkołę. Podczas zwiedzania, Axew oddala się, a za nim rusza Pikachu. Przypadkowo włączają głośny dzwonek transmitowany przez głośniki szkoły. Nagły hałas przeraża Pokémony mieszkające w domku na terenie szkoły, które uciekają przez otwarte drzwi. Przyjaciele dzielą się, by ich szukać - Ashowi udaje się znaleźć dobrze zakamuflowane Sunflory, Iris znajduje złośliwe Minccino w kuchni szkolnej, a Cilan i Pansage odnaleźli Duckletty.

Cheren liczy Pokémony i zdaje sobie sprawę, że brakuje jeszcze jednego Shinxa. Nasi bohaterowie odnajdują go strasznie wystraszonego, kiedy dwójka dzieciaków próbuje się do niego zbliżyć. Pokémon atakuje ich, lecz Cheren staje w ich ochronie i uspokaja przestraszonego Shinxa. Uczniowie ze łzami w oczach wyznają, że próbowali go złapać, bo oni są tymi, którzy zostawili otwarte drzwi w domku szkolnym.

Gdy wszystko dobrze się skończyło, nadeszła pora na walkę Asha z Cherenem. Uczniowie dopingują swojego nauczyciela, a Cheren wykazuje ogromne umiejętności bitewne, używając Herdiera. Chociaż Ash i Oshawott dobrze walczyli, ostatecznie polegli w walce z nowym liderem. Cheren dziękuje Ashowi za pomoc w wzmocnieniu jego pewności siebie. Po pożegnaniu, nasi bohaterowie kontynuują podróż do Białych Ruin.

Najważniejsze wydarzenia

  • Cheren pojawia się po raz pierwszy.
  • Ash i przyjaciele docierają do Aspertii i spotykają Cherena, lokalnego lidera sali.
  • Ash toczy nieoficjalną walkę z Cherenem i przegrywa.

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki sezonu szesnastego
{{{link}}}
EP760EP761EP762EP763EP764EP765EP766EP767EP768EP769
EP770EP771EP772EP773EP774EP775EP776EP777EP778EP779
EP780EP781EP782EP783EP784EP785EP786EP787EP788EP789
EP790EP791EP792EP793EP794EP795EP796EP797EP798EP799
EP800EP801EP802EP803EP804

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki