FANDOM

Zespół Eevee i brygada ratunkowa Pokémonów!
Japońskiチーム · イーブイ 出動 せよ ポケモン レスキュー 隊 -! Chimú ībui shutsudō seyo Pokemon Resukyū-tai!
Angielski: Team Eevee and the Pokémon Rescue Squad!
EP764
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Szesnasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 1045764 Opening やじるしになって!
Utwory Ending みてみて☆こっちっち
Opening Na zawsze ja i ty Twórcy
Premiera Scenariusz Shōji Yonemura
Japonia 15 listopada 2012 Scenorys Yūji Asada
USA 2 marca 2013 Wicedyrektor Takenori Kawada
Polska 11 października 2013 Dyrektor Masaaki Iwane
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Zespół Eevee i brygada ratunkowa Pokémonów!, po japońsku チーム · イーブイ 出動 せよ ポケモン レスキュー 隊 -!, to 104. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 764. Na Zachodzie wchodzi w skład szesnastego sezonu.

Streszczenie

Ash i jego przyjaciele, przechodząc przez górę, wybierają złą ścieżkę i spadają z klifu, ale na szczęście ratuje ich chłopak imieniem Virgil z pomocą Eevee i Espeona. Chłopak mówi, że jest częścią brygady ratunkowej, a jego zespół składa się Eevee i jego ewolucji.

Chłopiec zabiera Asha i przyjaciół do swojego domu. Tam okazuje się, że brat Virgila, Davy, którego ojciec wysłał na misję ratunkową na tamę, został uwięziony w środku przez dzikie Cryogonale. Virgil, Ash i przyjaciele wyruszają na własną misję ratunkową.

Po przyleceniu do budynku widzą drzwi z zardzewiałą kłódką. Vaporeon używa Bąbelkowego Promienia, aby zeskrobać rdzę. Następnie Glaceon i Umbreon robią klucz. Virgil i grupa wchodzą do środka. Nie ma prądu, więc Vergil wykorzystuje błysk Umbreona. Jolteon zostaje użyty do przywrócenia prądu, a Pikachu mu pomaga. Następnie Davy jest w stanie uratować pracownika z windy.

Grupa schodzi do piwnicy, aby zbadać dziwne dźwięki. Tam walczą z pięcioma Cryogonalami. Okazuje się, że Pokémony szukają przyjaciela, który zaklinował się między rurami. Po uratowaniu Cryogonala, szalejące Pokémony odchodzą, a tama zostaje uratowana.

Po misji Ash, Iris i Cilan żegnają się z Virgilem, który, jak się okazuje, również zamierza wziąć udział w lidze Unovy.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też