FANDOM

Koncertowe starcie w Virbank! (część 2) to 84. odcinek serii Czerń i Biel, ogólnie 746. Poza Japonią jest on 36. odcinkiem piętnastego sezonu anime Pokémon.

Opis

Bitwa pomiędzy Ashem i Roxie trwa. Potężne Pokémony liderki pokonują Pokémony Asha jeden po drugim, a największym wyzwaniem okazuje się być Garbodor. Czy Ashowi uda się pokonać pewną siebie liderkę sali i zdobyć ostatnią odznakę wymaganą do uczestnictwa w Lidze Unovy?

Streszczenie

129MS To streszczenie jest niekompletne!

Najważniejsze wydarzenia

  • Ash kontynuuje swą walkę z Roxie i wygrywa, zdobywając Odznakę Toksyny, ostatnią odznakę wymaganą do uczestnictwa w Lidze Unovy.

Występy

Ludzie

Pokémony

Poniżej znajduje się lista Pokémonów, które pojawiają się w tym odcinku. Są one umieszczone w kolejności występowania (od lewej do prawej i od góry do dołu). Lista zawiera również informacje o ostatnim odcinku, w którym widziany był przedstawiciel poszczególnych gatunków.

Roxie
545MS
Scolipede
EP745
Ash Ketchum
542MS
Leavanny
EP745
Ash Ketchum
025MS
Pikachu
EP745
Iris
610MS
Axew
EP745
dziki Pokémon
648MS
Meloetta
EP745
Ash Ketchum
499MS
Pignite
EP744
Roxie
569MS
Garbodor
EP717
Ash Ketchum
536MS
Palpitoad
EP723

Wykorzystane ruchy

Scolipede kontra Leavanny
Scolipede kontra Pignite
Garbodor kontra Pignite
Garbodor kontra Palpitoad
Garbodor kontra Pikachu

Aktywowane umiejętności

Twórcy

  • Animacja: Team Kato
  • Scenariusz: 藤田伸三 Shinzō Fujita
  • Scenorys: 古賀一臣 Kazuomi Koga
  • Reżyser: 古賀一臣 Kazuomi Koga
  • Animator: 夏目久仁彦 Kunihiko Natsume, 岩根雅明 Masaaki Iwane

Notatki produkcyjne

Ciekawostki

  • Pokémonowy Live Caster Zespołu R: Kyurem kontra Święty Szermierz: Keldeo*/Cofagrigus*.
    • Zespół R przejmuje rolę profesora Oaka w prowadzeniu Live Castera w związku z ośmiotygodniową promocją związaną z filmem, dając fanom szanse na wygranie nagród.
    • Widzowie mogli zadzwonić pod jeden z trzech numerów telefonów podanych na ekranie, aby usłyszeć misję od Jessie, Jamesa lub Meowtha. Dziesięć przypadkowych osób, które dzwoniły na numer członka Zespołu R z największą liczbą rozmówców, otrzymały egzemplarze gier Pokémon Black 2 i White 2.
  • Ten dwuczęściowy odcinek jest pierwszym odcinkiem, którego tytuł angielski został ujawniony przed jego premierą w Japonii - tytuł został ujawniony na dwa dni przed oryginalną emisją odcinka.
  • Napis: "Ciąg dalszy nastąpi..." na końcu odcinka został zastąpiony frazą: "Już wkrótce... Nowy początek!".
    • Jest to pierwszy taki przypadek, kiedy napis: "Już wkrótce... Nowy początek!" pojawia się w odcinku niebędącym ostatnim odcinkiem serii.
  • Jest to pierwszy raz, kiedy Ash nie zebrał dokładnie tych samych odznak, co są do zdobycia w grach, na których opiera się saga. Otrzymał Odznakę Toksyny zamiast Odznaki Legendy jako swoją ostatnią odznakę.
  • Palpitoad Asha pojawia się po raz pierwszy od odcinka Spektakl w sali Nimbasy!, kiedy to również walczył w bitwie w sali, wówczas przeciwko Elesie.
  • Malunki na twarzach Iris i Cilana są związane z motywami ognia i pioruna, co jest nawiązaniem do Reshirama i Zekroma.

Błędy

  • W jednej scenie na włosach Roxie widoczne jest tło (zobacz zdjęcie
    EP746 Roxie error
    ). Ten błąd został jednak naprawiony w japońskiej wersji DVD.
  • W scenie tuż przed wysłaniem Garbodora do walki ikona Scolipede'a na tablicy wyników świadczy o tym, że ​​nadal jest w walce, mimo że został on już zmieniony, ponieważ przegrał.
  • Kiedy Ash wysyła Palpitoada, Cilan mówi, że jego ruchy typu ziemnego będą niezwykle skuteczne przeciwko Garbodorowi. Palpitoad zna jednak tylko jeden ruch tego typu.
  • Odznaka Toksyn przesunęła się lekko podczas sceny, w której Ash ogłosił, że ją zdobył.
  • W pewnym momencie oczy Cilana mają widoczną twardówkę.

Ankieta

Jak oceniasz odcinek EP746?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
1

Ankieta stworzona dnia wrz 10, 2017, o godzinie 08:51.
Oddanych głosów: 1

Zobacz też

Lista odcinków sezonu piętnastego
Season 15 logo