FANDOM

Ash kontra Wielki Mistrz!
JapońskiサトシVSチャンピオン・アデク! Satoshi VS Champion Adeku!
Angielski: Ash Versus the Champion!
EP714
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Piętnasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 544714 Opening ベストウイッシュ!
Utwory Ending ポケモン言えるかな?BW
Opening Ścieżki przeznaczenia Twórcy
Premiera Scenariusz Shōji Yonemura
Japonia 13 października 2011 Scenorys Hiromasa Amano
USA 10 marca 2012 Wicedyrektor Tetsuo Yajima
Polska 8 listopada 2012 Dyrektor Atsushi Ogata
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Ash kontra Wielki Mistrz!, po japońsku サトシVSチャンピオン・アデク!, to 54. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 714. Na Zachodzie wchodzi w skład piętnastego sezonu.

Streszczenie

Kiedy nasi bohaterowie są gotowi przejść przez most zwodzony do Driftveil, spotykają rywala Asha, Tripa. Ash chce stoczyć z nim bitwę, ale chłopak ujawnia, że czeka na spotkanie Aldera, Wielkiego Mistrza Ligi Unovy!

Gdy w końcu pojawia się Alder (który nieoczekiwanie flirtuje z sierżant Jenny), zarówno Ash jak i Trip wyzywają go do walki! Ash walczy jako pierwszy, używając Pikachu przeciwko Bouffalantowi, ale w czasie bitwy, Alder zasypia. Zirytowany Bouffalant atakuje swojego trenera zamiast Pikachu, a po uderzeniu przez niezwykłą Szarżę, Alder ogłasza, że przegrał i robi przerwę. Po odejściu Tripa, który ostatecznie nie walczył z mistrzem, Alder zaprasza naszych bohaterów na posiłek w Centrum Pokémon.

W czasie rozmowy z mistrzem, Ash, Iris i Cilan mówią o tym, jakie cele chcą w życiu osiągnąć. Wszyscy ujawniają, że stawanie się silniejszym jest najważniejsze, ale mistrz nie zgadza się z tym. Gdy zaczyna wyjaśniać swoje poglądy, siostra Joy (z którą Alder również zaczyna flirtować) przerywa im. Mówi, że wściekły Gigalith w szale atakuje miasto! Alder idzie na ratunek i odkrywa, że problemem wściekłości Pokémona był gwóźdź w jego nodze. Po wyjęciu go, Gigalith uspokaja się.

Po zakończeniu kryzysu, Alder wreszcie ma czas, aby wyjaśnić swoją filozofię: dla niego najważniejszą rzeczą nie jest stawanie się coraz silniejszym przez walki, ale pomaganie ludziom i Pokémonom. Życząc im szczęścia, Alder żegna grupę, a nasi bohaterowie rozpoczynają podróż do Driftveil.

Najważniejsze wydarzenia

  • Gigalith pojawia się po raz pierwszy.
  • Grupa spotyka się ponownie z Tripem, który ujawnia, że uzyskał piątą odznakę z Unovy.
  • Ash i jego przyjaciele spotykają Aldera po raz pierwszy.
  • Alder wyzywa Asha do walki, ale nie ma oficjalnego zwycięzcy.

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki