Fandom

Pokémon Wiki

BW047

3052strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Kryzys w podziemiach!
Japoński激走! バトルサブウェイ!! (前編) Gekisō! Batoru Sabuuei!! (Zenpen)
Angielski: Crisis From the Underground Up!
EP709.png
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Czternasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 4949709 Opening ベストウイッシュ!
Utwory Ending ポケモン言えるかな?BW
Opening Czerń i biel Twórcy
Premiera Scenariusz Shōji Yonemura
Japonia 15 września 2011 Scenorys Kazuomi Koga
USA 31 grudnia 2011 Wicedyrektor Kazuomi Koga
Polska 8 marca 2012 Dyrektor Atsushi Ogata
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Kryzys w podziemiach!, po japońsku 激走! バトルサブウェイ!! (前編), to 49. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 709. Na Zachodzie wchodzi w skład czternastego sezonu.

Streszczenie

Kiedy Meowth i nasi bohaterowie przybywają do Nimbasy, Jessie i James przygotowują się do uwolnienia złowrogiego spisku pod kierunkiem dr. Zagera. W Centrum Pokémon Meowth mówi Ashowi, Iris i Cilanowi o lokalnej specjalności, kojącym masażu dla Pokémonów, i przekonuje ich do wysyłania wszystkich swoich Pokémonów do bezpiecznego miejsca. Podczas gdy nasi bohaterowie udają się na zwiedzanie, Meowth ma szansę na kontakt z dr. Zagerem. Okazuje się, że Meowth nadal pracuje z Zespołem R, a jego widoczna zmiana serca była podstępem!

Tymczasem Szefowie Metra Nimbasy, Ingo i Emmet, badają tajemniczy "Pociąg Widmo", który został zauważony w roamingu sieci metra. Teraz seria wydarzeń wywołanych przez dr. Zagera i Zespół R, stawia miasto Nimbasa w chaosie! Ale Cilanowi udaje się złożyć wszystkie kawałki razem: obserwacje Pociągu Widmo, skradzione Poké Balle z Centrum Pokémon, most zwodzony, który zostaje w pozycji otwartej... wszystko to jest częścią ogromnego skoku Zespołu R!

Cilan, Ash i Iris rozpoczynają dążenie do Pociągu Widmo dzięki rozległej wiedzy Cilana na temat systemu metra. Nasi bohaterowie i Szefowie Metra są całkowicie przerażeni! Będą w stanie uratować Pokémony i odprowadzić miasto Nimbasa znad krawędzi katastrofy?

Najważniejsze wydarzenia

  • Ash i grupa docierają do miasta Nimbasa.
  • Ash i Iris spotykają Ingo i Emmeta po raz pierwszy, podczas gdy okazuje się, Cilan poznał ich wcześniej.
  • Okazuje się, że Meowth nigdy nie został zwolniony z Zespołu R, a jego dołączenie do grupy było częścią planu.
  • Meowth powraca do Jessie i Jamesa.
  • Zespół R skutecznie kradnie wszystkie Pokémony z Centrum Pokémon w Nimbasie (w tym należące do Asha, Iris i Cilana) i organizuje ucieczkę za pomocą sieci metra Nimbasy.

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki sezonu czternastego
{{{link}}}
EP661EP662EP663EP664EP665EP666EP667EP668EP669EP670
EP671EP672EP673EP674EP675EP676EP677EP678EP679EP680
EP681EP682EP683EP684EP685EP686EP687EP688EP689EP690
EP691EP692EP693EP694EP695EP696EP697EP698EP699EP700
EP701EP702EP703EP704EP705EP706EP707EP708EP709EP710

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki