FANDOM

Beheeyem, Duosion i złodziej ze snów!
Japońskiオーベムとダブランと夢泥棒! Õbemu to Daburan to Yume-dorobō!
Angielski: Beheeyem, Duosion, and the Dream Thief!
EP707
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Czternasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 4747707 Opening ベストウイッシュ!
Utwory Ending ポケモン言えるかな?BW
Opening Czerń i biel Twórcy
Premiera Scenariusz Junki Takegami
Japonia 1 września 2011 Scenorys Hiroyuki Yamada
USA 10 grudnia 2011 Wicedyrektor Yoshinobu Norimoto
Polska 6 marca 2012 Dyrektor Atsushi Ogata
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Beheeyem, Duosion i złodziej ze snów!, po japońsku オーベムとダブランと夢泥棒!, to 47. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 707. Na Zachodzie wchodzi w skład czternastego sezonu.

Streszczenie

Gdy Ash i przyjaciele rozbijają obóz na drodze do Nimbasy, spotykają niezwykłego Beheeyema, który proponuje im (poprzez tłumaczenie Meowtha) spełnienie marzeń! Zmęczony na campingu w lesie, Cilan chce zasnąć w idealnym hotelu i Beheeyem prowadzi naszych bohaterów do niego! Osiedlają się i szybko zasypiają...

...ale zostają obudzeni przez sierżant Jenny z Psychicznego Wydziału Przestępstw, która mówi im, że zostali uwięzieni we śnie! Szybko ścigają sprawcę: to trener Beheeyema, Leon, który przedstawia się jako "największy złodziej marzeń wszystkich czasów". Jenny mówi, że tak długo jak będą uwięzieni we śnie, nie mają żadnej mocy przeciwko Złodziejowi Snów.

Z pomocą Duosiona sietżant Jenny i jej kompetencji psychicznych, grupa opuszcza świat marzeń, ale okazuje się, że był to sen we śnie, ponieważ wszystkie Pokémony nadal śpią i śnią. Ashowi, Iris i Cilanowi udaje się obudzić Pokémony, ale Meowth okazuje się być większym wyzwaniem. Jego uporczywy sen utrzymuje ich w pułapce, warstwa po warstwie marzeń, aż w końcu zostaje obudzony kilkoma super-pikantnymi Figy Jagodami!

Zdenerwowany Meowth wyżywa się na Leonie i Beheeyemie, atakując ich gradem Ciosów Furii. Ze skończonym koszmarem, nasi bohaterowie żegnają sierżant Jenny i po raz kolejny wyruszają w kierunku Nimbasy.

Tymczasem Jessie i Jamesowi udało się przenieść jeden z pociągów metra na inną trasę. Szefowie Metra odkrywają ingerencję i przygotowują się na interwencję...

Najważniejsze wydarzenia

  • Ingo i Emmet oraz Beheeyem pojawiają się po raz pierwszy.
  • Duosion pojawia się po raz pierwszy w serialu.
  • Szefowie systemu metra Nimbasy, Ingo i Emmet, dowiadują się o sabotażu Zespołu R i rozpoczynają badanie.

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też

Lista odcinków sezonu czternastego
Season 14 logo