FANDOM

Purrloin, słodziak czy oszust?
Japońskiチョロネコに御用心! ニャースとミジュマル!! Choroneko ni Goyōjin! Nyãsu to Mijumaru!!
Angielski: Purrloin: Sweet or Sneaky?
EP706
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Czternasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 4646706 Opening ベストウイッシュ!
Utwory Ending ポケモン言えるかな?BW
Opening Czerń i biel Twórcy
Premiera Scenariusz Hideki Sonoda
Japonia 25 sierpnia 2011 Scenorys Shigeru Ueda
USA 3 grudnia 2011 Wicedyrektor Shigeru Ueda
Polska 5 marca 2012 Dyrektor Tomohiro Koyama
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Purrloin, słodziak czy oszust?, po japońsku チョロネコに御用心! ニャースとミジュマル!!, to 46. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 706. Na Zachodzie wchodzi w skład czternastego sezonu.

Streszczenie

Nasi bohaterowie są w drodze do Nimbasy, gdzie Ash chce wygrać swoją kolejną odznakę, gdy nagle natykają się na Purrloina. Meowth, nadal podróżujący z grupą, jest całkowicie porażony pięknością Pokémona, podobnie jak Oshawott i Iris, ale dotychczasowe doświadczenia Cilana z Purrloinem były tak okropne, że nawet nie chciał o nich mówić!

Z tłumaczeniem Meowtha, Purrloin opowiada naszym bohaterom, że dobry przyjaciel został uwięziony w jaskini i błaga, by poszli za nim i pomogli. Cilan nie wierzy Purrloinowi i pozostaje w tyle, a wszyscy postanawiają przyłączyć się do ratowania. Okazuje się, że historia jest mistyfikacją - Purrloin zwabił ich do jaskini, by ukraść plecak Asha i jedzenie!

Na zewnątrz, Cilan czeka na powrót pozostałych, kiedy trenerka o imieniu Misha przychodzi, szukając swojego Purrloina. Po wejściu do jaskini i konfrontacji z Purrloinem za pomocą tłumaczenia Meowtha, Purrloin i Misha rozwiązują poważne nieporozumienie, które trzymało ich od siebie.

Gdy Misha i Purrloin godzą się, ziemia zapada się pod stopami, a nasi bohaterowie zostają zmieceni w osuwisko! Pozostając na twardym gruncie, Purrloin biegnie pomoc i udaje mu się przekonać stado Tranquilli (wcześniejsze ofiary złodziejstwa Purrloina), by przyleciały na ratunek i uratowali przyjaciół.

Tymczasem, Jessie i James kontynuują tajemniczą misję Zespołu R bez Meowtha...

Najważniejsze wydarzenia

  • Purrloin pojawia się po raz pierwszy w serialu.

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też

Lista odcinków sezonu czternastego
Season 14 logo