FANDOM

Zorua w filmie "Legenda Pokémonowego Rycerza"!
Japońskiゾロア・ザ・ムービー!ポケモンナイトの伝説!! Zoroa ・ Za ・ Mubi! Pokemon Naito no Densetsu!!
Angielski: Movie Time! Zorua in "The Legend of the Pokémon Knight"!
EP700.png
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Czternasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 4040700 Opening ベストウイッシュ!
Utwory Ending ポケモン言えるかな?BW
Opening Czerń i biel Twórcy
Premiera Scenariusz Shōji Yonemura
Japonia 30 czerwca 2011 Scenorys Kazuomi Koga
USA 22 października 2011 Wicedyrektor Yūji Asada
Polska 23 lutego 2012 Dyrektor Masaaki Iwane
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Zorua w filmie "Legenda Pokémonowego Rycerza"!, po japońsku ゾロア・ザ・ムービー!ポケモンナイトの伝説!!, to 40. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 700. Na Zachodzie wchodzi w skład czternastego sezonu.

Streszczenie

Grupa jest w drodze do Nimbasy i ogląda zwiastun filmu. Nagle bohaterowie zauważają Zoruę zmienioną w aktorkę filmu. Zorua należy do Luke'a, twórcy filmowego, który jest także właścicielem Goletta, a jego marzeniem jest bycie reżyserem filmowym z Zoruą jako gwiazdą. Luke wyjaśnia, że Zorua stała się uparta i w końcu uciekła od niego. Tymczasem Zespół R obmyśla plan złapania mrocznego Pokémona.

Grupa znajduje Zoruę i Cilan odkrywa, że to samiczka i że chce tylko grać księżniczkę w filmie. Luke przyjmuje życzenie Zoruy, zatrudniając Asha i przyjaciół, by grali inne role w filmie z udziałem strojów uszytych przez Leavanny Luke'a.

Film opowiada historię Rycerza Pokémon (Ash) próbującego uratować księżniczkę (Zorua) przed złym piratem (Cilan) i trenującego ze Smoczą Mistrzynią (Iris). Podczas kręcenia ostatniej sceny pojawia się Zespół R, który łapie Zoruę i przechowuje ją na pokładzie samolotu. Luke wysyła Goletta, który atakuje samolot Kulą Cienia, niszcząc pojazd i sprowadzając Zespół R i Zoruę z powrotem na ziemię.

Pansage Cilana atakuje elektryczny sztab trzymający Zoruę Nasiennym Pociskiem, a Axew Iris atakuje Zespół R, przez co Zorua odlatuje i bezpiecznie ląduje z pomocą Tranquill Asha. Meowth konfrontuje Zoruę, która ostatecznie pokonuje Zespół R.

Film stał się sukcesem, a Ash dowiaduje się o turnieju walk w kolonii Nimbasa. Luke, Ash, Cilan i Iris razem udają się do miasta, aby konkurować w zawodach.

Najważniejsze wydarzenia

  • Luke oraz Golett, Golurk i Escavalier pojawiają się po raz pierwszy.
  • Zorua pojawia się po raz pierwszy w serialu.
  • Ash i spółka spotykają Luke'a.
  • Grupa dowiaduje się o zbliżającym się turnieju walk.

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki