FANDOM

Złapać Roggenrolę!
Japońskiダンゴロ!ラスターカノン発射せよ! Dangoro! Luster Cannon Hassha seyo!!
Angielski: Gotta Catch A Roggenrola!
EP696.png
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Czternasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 3636696 Opening ベストウイッシュ!
Utwory Ending ポケモン言えるかな?BW
Opening Czerń i biel Twórcy
Premiera Scenariusz Shinzō Fujita
Japonia 2 czerwca 2011 Scenorys Hiroyuki Yamada
USA 24 września 2011 Wicedyrektor Yoshinobu Norimoto
Polska 11 lutego 2012 Dyrektor Masahiro Kitasaki
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Złapać Roggenrolę!, po japońsku ダンゴロ!ラスターカノン発射せよ!, to 36. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 696. Na Zachodzie wchodzi w skład czternastego sezonu.

Streszczenie

Podczas gdy nasi bohaterowie jedzą lunch na drodze do Nimbasy, Roggenrola wpada na nich, niszcząc ich pożywienie! Ash postanawia go złapać, więc wysyła do walki Oshawotta i Tepiga. Po przegranej, bohaterowie są zmuszeni odwiedzić Centrum Pokémon. Przez cały ten czas wydawało się, Roggenrola pilnie starał się im coś powiedzieć. Jednak w pośpiechu, nasi bohaterowie ignorują Roggenrolę i pozostawiają go.

W Centrum Pokémon grupa odkrywa, że źródło wody znajdujące się w jaskini, zostało w tajemniczy sposób odcięte. Z przedstawicielem spółki wodnej, panem Garrisonem, nasi bohaterowie idą do jaskini w celu zbadania problemu. Odkrywają, że to Zespół R ponosi winę za blokowanie dostaw wody! Oni również złapali Roggenrole mieszkające w jaskini w celu wdrożenia nowej broni wymyślonej przez dr Zagera, która koncentruje moc rdzenia energetycznego Roggenrol.

W gniewie, Ash i jego przyjaciele zaciekle walczą z Jessie, Jamesem i Meowthem, a wkrótce Roggenrole zostają uwolnione. Garrison obiecuje przywrócić wodę Centrum Pokémon. Ash również odkrywa, że Roggenrola, którego po raz pierwszy spotkał, chce iść z nim. Z tego wynika bitwa między Roggenrolą i Tepigiem, którą wygrywa Tepig. Roggenrola dołącza do grupy jako najnowszy przyjaciel Asha!

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki