FANDOM

Pokonać strach z otwartymi oczami!
Japońskiガマガル、マッギョ!水辺の戦い!! Gamagaru, Maggyo! Mizube no Tatakai!!
Angielski: Facing Fear with Eyes Wide Open!
EP694
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Czternasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 3434694 Opening ベストウイッシュ!
Utwory Ending ポケモン言えるかな?BW
Opening Czerń i biel Twórcy
Premiera Scenariusz Junki Takegami
Japonia 19 maja 2011 Scenorys Yūji Asada
USA 10 września 2011 Wicedyrektor Yūji Asada
Polska 11 lutego 2012 Dyrektor Masaaki Iwane
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Pokonać strach z otwartymi oczami!, po japońsku ガマガル、マッギョ!水辺の戦い!!, to 34. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 694. Na Zachodzie wchodzi w skład czternastego sezonu.

Streszczenie

Zatrzymując się na lunch obok pięknego jeziora w drodze do Nimbasy, Ash postanawia przeprowadzić jakieś specjalne szkolenie z Oshawottem, by nauczyć go, jak otworzyć oczy pod wodą, natomiast Iris czuwa nad wszystkimi Pokémonami, które bawią się. Podczas przerw, Scraggy spotyka grupę Foongusów i - jak zwykle - wita ich Taranem. Złe Foongusy odpowiadają Trującym Pyłkiem w Pokémony naszych bohaterów, przez co Pikachu i inni chorują.

Iris zgadza się czuwać nad zatrutymi Pokémonami, a Ash, Cilan i Oshawott próbują znaleźć lekarstwo: Zioła Remeyo, która rosną w ciasnych szczelinach na dnie pobliskiego jeziora. Cilan czeka na brzegu, podczas gdy Ash prowadzi Oshawotta, który jeszcze nie otworzył swoich oczu, na dno jeziora. Nagle zostają zaatakowani przez grupę Tympole'ów, dowodzoną przez potężnego Palpitoada! Oshawottowi w końcu udaje się otworzyć oczy i szybko pokonuje napastników.

Ale niebezpieczeństwo nie jest skończone. Sojusznik Palpitoada, Stunfisk, przybywa i atakuje Asha i Oshawotta, wypędzając ich z wody. Na szczęście, Cilan jest utalentowanym rybakiem i udaje mu się złapać Stunfiska. Kiedy Palpitoad przychodzi na powierzchnie, Ashowi udaje się go złapać przy pomocy Strumienia Wody Oshawotta, teraz z o wiele lepszym celem!

Bez Palpitoada i Stunfiska, Oshawott nie ma problemu w zbieraniu ziół Remeyo i Iris daje lekarstwo chorym Pokémonom. I tak nasi bohaterowie dodali dwa nowe Pokémony do rodziny i Oshawott pokonał duży strach.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też

Lista odcinków sezonu czternastego
Season 14 logo

Więcej z Fandomu

Losowa wiki