Fandom

Pokémon Wiki

BW031

3057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Trzecia bitwa Asha i Tripa!
Japońskiライバルバトル!バニプッチ、ドッコラー参戦!! Raibarubatoru! Banipucchi, Dokkora Sansen!!
Angielski: Ash and Trip's Third Battle!
EP693.png
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Czternasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 3333693 Opening ベストウイッシュ!
Utwory Ending ポケモン言えるかな?BW
Opening Czerń i biel Twórcy
Premiera Scenariusz Atsuhiro Tomioka
Japonia 12 maja 2011 Scenorys Hiromasa Amano
USA 3 września 2011 Wicedyrektor Tetsuo Yajima
Polska 11 lutego 2012 Dyrektor Izumi Shimura
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Trzecia bitwa Asha i Tripa!, po japońsku ライバルバトル!バニプッチ、ドッコラー参戦!! , to 33. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 693. Na Zachodzie wchodzi w skład czternastego sezonu.

Streszczenie

W drodze do Nimbasy, nasi bohaterowie zatrzymują się na obiad, który zostaje przyrządzony jak zwykle przez Cilana, ale Ash i Iris bawią się nad nim i niszczą go. Cilan prosi ich, aby poszli gdzie indziej, podczas gdy przygotowuje obiad na nowo.

W pobliżu, rywal Asha, Trip, próbuje złapać Palpitoada, lecz Ash nie pozwala mu na to. Kiedy dowiaduje się, że Iris pochodzi z Wioski Smoków i że pracuje w kierunku stania się Smoczą Mistrzynią, wyzywa ją do walki. Ale to Ash chce walczyć z Tripem - byłaby to ich trzecia walka! Trip jest niechętny na początku, ale w końcu zgadza się na walkę 3 na 3.

Trip wydobywa do walki Servine'a, a Ash zaczyna Snivy. Snivy wkrótce zostaje pokonana. Pomiędzy rundami, Trip mówi Ashowi o Mistrzu Unovy, Alderze, którego Trip spotkał jako mały chłopiec. Alder obiecał, że kiedy Trip dorośnie, stanie z nim do walki.

Podczas drugiej rundy, Trip używa Timburra, a Ash wydobywa Oshawotta. Trip odkrywa powód złego używania Strumienia Wody przez Oshawotta: Oshawott ma całkowicie zamknięte oczy w czasie wykonywania ataku! Ale w końcu Oshawott wyrównuje punkty jeden do jednego, pokonując Timburra Ostrą Muszlą.

Wreszcie, Trip używa Vanillite'a, lodowego Pokémona, który przeraża i zamarza Iris. Do walki z nim staje Tepig Asha. Po kilku naprawdę zaciętych atakach, mecz kończy się remisem.

Decydując, że naśladowanie stylu walki Asha nie jest dla niego pożyteczne, Trip pozostawia grupę, a Ash i Iris przypominają sobie o obiedzie! Biegną z powrotem do Cilana, a Znawca Pokémonów ze smutkiem rozmyśla o posiłku...

Najważniejsze wydarzenia

  • Alder oraz Palpitoad, Vanillite, Timburr i Bouffalant pojawiają się po raz pierwszy.
  • Ash po raz kolejny spotyka Tripa i wyzywa go na walkę 3-na-3, która kończy się remisem.
  • Ash dowiaduje się o Alderze, mistrzu Unovy.
  • Trip ujawnia, że uzyskał Vanillite'a i Timburra.

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki sezonu czternastego
{{{link}}}
EP661EP662EP663EP664EP665EP666EP667EP668EP669EP670
EP671EP672EP673EP674EP675EP676EP677EP678EP679EP680
EP681EP682EP683EP684EP685EP686EP687EP688EP689EP690
EP691EP692EP693EP694EP695EP696EP697EP698EP699EP700
EP701EP702EP703EP704EP705EP706EP707EP708EP709EP710

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki