Fandom

Pokémon Wiki

BW030

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

UFO dla Elgyema!
Japońskiリグレーと未確認飛行物体! Rigurē to Mikakunin Hikōbuttai!
Angielski: A UFO for Elgyem!
EP692.png
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Czternasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 3232692 Opening ベストウイッシュ!
Utwory Ending ポケモン言えるかな?BW
Opening Czerń i biel Twórcy
Premiera Scenariusz Shōji Yonemura
Japonia 5 maja 2011 Scenorys Shigeru Ueda
USA 27 sierpnia 201 Wicedyrektor Shigeru Ueda
Polska 10 lutego 2012 Dyrektor Atsushi Ogata
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
UFO dla Elgyema!, po japońsku リグレーと未確認飛行物体!, to 32. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 692. Na Zachodzie wchodzi w skład czternastego sezonu.

Streszczenie

Pewnej nocy, podczas podróży do Nimbasy, Ash i jego przyjaciele zostają obudzeni przez UFO! Następnego dnia zatrzymują się w kawiarni, aby omówić kwestię obserwacji. Niektórzy mieszkańcy opowiadają historię przyjaciela, który miał wizję kosmosu. Mieszczanie odwiedzili profesora Icarusa, który mieszka na górze, aby poprosić o wyjaśnienie zdarzenia. Bardzo niewiele wiadomo o tym profesorze (specjaliście w dziedzinie UFO), ale kiedy mieszczanie rozmawiali z nim, wystąpiły u nich silne bóle głowy. Cilan jest wielkim fanem profesora i jego twórczości, więc decyduje, że trzeba iść do laboratorium profesora i sami postanawiają dotrzeć do dna tajemnicy. Podczas gdy przechodzą przez most na drodze, każdy w grupie ma wizję, przeczucie niebezpieczeństwa.

Gdy nasi bohaterowie przybywają na domu profesora i Cilan wyjaśnia, co jest jego wielkim fanem, profesor zaprasza ich do środka i opisuje swoją teorię o ciemnej materii i wyjaśnia, że ​​UFO, które widzieli, to latający spodek, który został zbudowany przez profesora. Nagle, wszyscy mają wizję eksplodującego spodku! W laboratorium, grupa spotyka tajemniczego Pokémona o nazwie Elgyem, który mieszka z profesorem.

Okazuje się, Elgyem odpowiada za wizje, które wszyscy widzieli. Kiedy ukryty Zespół R pojawia się i próbuje uchwycić Elgyema, zacięta walka wynika z tego! Nasi bohaterowie zwyciężają, ale Zespół R niszczy spodek profesora.

Profesor ślubuje odbudować spodek i wysłać Elgyema z powrotem w przestrzeń kosmiczną. Ale wydaje się, że Elgyem jest szczęśliwy żyjąc z profesorem Icarusem. Nadszedł czas dla naszych bohaterów, aby iść dalej, więc żegnają się z profesorem i Elgyemem i ponownie ustawiają swój wzrok na Nimbasa!

Najważniejsze wydarzenia

  • Elgyem pojawia się po raz pierwszy.

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki sezonu czternastego
{{{link}}}
EP661EP662EP663EP664EP665EP666EP667EP668EP669EP670
EP671EP672EP673EP674EP675EP676EP677EP678EP679EP680
EP681EP682EP683EP684EP685EP686EP687EP688EP689EP690
EP691EP692EP693EP694EP695EP696EP697EP698EP699EP700
EP701EP702EP703EP704EP705EP706EP707EP708EP709EP710

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki