Fandom

Pokémon Wiki

BW025

3207stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Emolga i nowa Elektro Zmiana!
Japoński自信の戦い!ドリュウズ対キリキザン! Emonga VS Tsutãja! Boruto Chenji de Daikonran!!
Angielski: Emolga and the New Volt Switch!
EP687.png
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Czternasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 2727687 Opening ベストウイッシュ!
Utwory Ending 心のファンファーレ
Opening Czerń i biel Twórcy
Premiera Scenariusz Shōji Yonemura
Japonia 31 marca 2011 Scenorys Hiroyuki Yamada
USA 23 lipca 2011 Wicedyrektor Yoshinobu Norimoto
Polska 3 lutego 2012 Dyrektor Masahiro Kitasaki
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Emolga i nowa Elektro Zmiana!, po japońsku 自信の戦い!ドリュウズ対キリキザン!, to 27. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 687. Na Zachodzie wchodzi w skład czternastego sezonu.

Streszczenie

Gdy nasi bohaterowie kontynuują podróż do miasta Nimbasa, Bianca proponuje Iris walkę. Iris zgadza i wysyła Emolgę przeciwko Pignite'owi.

Emolga zaczyna walkę od ataku Ukrytą Mocą, która trafiła Pignite'a, lecz ten odpowiedział Bryłą Żaru. W tym czasie Emolga skutecznie użyła Przyciągania (potwierdzając, że Pignite to samiec). Bianca przywołała go i wysłała Minccino na jego miejsce.

Dwa Pokémony użyły Przyciągań, które zablokowały atak przeciwnika. Następnie Minccino skutecznie użył Łaskotek na Emoldze, która w desperacji użyła Elektro Zmiany i zmusiła Excadrilla do wyjścia z Balla. Kiedy Iris powiedziała Emoldze, by nie używała ataków bez jej zgody, Emolga zaczęła płakać, przez co Iris przytuliła ją.

Iris wraca do walki; Minccino przygotowuje się do ataku Hiper Głosem. Emolga ponownie wykorzystuje Elektro Zmianę i wysyła Pansage'a Cilana, który został trafiony przez atak. Wściekły, Pansage pokonał Minccino Słonecznym Promieniem.

Iris znowu daje lekcję moralną Emoldze, która zaczyna płakać ponownie.

Iris postanowiła zrezygnować z walki, gdy Emolga wykorzystała ponownie Elektro Zmianę, aby wywołać Snivy Asha. Wkrótce po tym, Emolga zniknęła, a Iris zaczęła jej szukać, podczas gdy Bianca i Ash walczyli ze sobą przy użyciu Pignite'a i Snivy. Emolga Iris została znaleziona na drzewie, gdzie spała, a gdy Emolga nie chciała zejść, Snivy wykorzystała Dzikie Pnącze do sprowadzenia jej na dół. Iris ponownie dała lekcję Emoldze i ta zaczęła płakać, ale jej strategia nie działała tym razem, więc Emolga poraziła wszystkich prądem, ale Snivy przewidziała to i uciekła.

Podczas posiłku, Ash dał swoim Pokémonom jabłka. Kiedy Emolga skończyła jeść swoje, wykorzystała Przyciąganie na Tepigu, Oshawocie, Scraggym i Swadloonie, którzy dali jej jabłka. Kiedy Przyciąganie przestało działać, Pokémona Asha zapomniały co się stało i zaczęły oskarżać się i walczyli, mimo interwencji Pikachu Asha i Axew Iris. Pokémony Asha, jeden po drugim, uderzały Pikachu, a Pikachu użył Pioruna do porażenia wszystkich prócz Snivy, która ponownie przewidziała przebieg zdarzeń. Gdy Ash, Iris, Cilan i Bianca próbowali zrozumieć, co się stało, Snivy wykorzystała Dzikie Pnącze na Emoldze do wyznaczenia jej jako odpowiedzialnej za to, co się stało, i Cilan natychmiast zrozumiał sytuację. Iris wybaczyła Emoldze to, co uczyniła, ku uciesze Emolgi, ale ta zatrzymała urazę do Snivy.

Kiedy grupa decyduje się na odpoczynek, Emolga postanawia pójść na spacer, a za nią idą Oshawott i Axew. Zauważa ich jednak Snivy. W lesie, uwagę Emolgi przykuła jabłoń, ku jej radości, ale drzewo było strzeżone przez groźne Watchogi. Następnie zauważa, że idą Axew i Oshawott, i decyduje się wmówić im, że została zaatakowana przez Watchogi podczas spotkania z nimi. Oshawott postanawia zerwać jabłka, co denerwuje dzikie Watchogi, które zaczęły atakować trójkę, lecz ta zrobiła unik, a Watchogi uderzyły w drzewo. Ich uderzenie zdenerwowało dzikiego Simiseara, który samą swoją obecnością odstraszył Watchogi.

Tymczasem Ash, Iris, Cilan i Bianca zauważają, że Axew, Oshawott, Emolga i Snivy zniknęli. Iris zauważa, że coś złego dzieje się w pobliżu, i grupa postanawia to sprawdzić.

Dziki Simisear z łatwością nokautuje Oshawotta. Następnie próbuje atakować Emolgę, lecz ta szybuje w powietrzu i nie daje się złapać, przez co bardziej denerwuje dzikiego Pokémona. Przed ostatecznym atakiem Simiseara chroni grupę Snivy, która pojawia się i zatrzymuje go Dzikim Pnączem. Następnie pojawiają się Ash i grupa i postanawiają, że zajmią się Axew i Oshawottem. Współpracując z Emolgą, Snivy udaje się zatrzymać Simiseara i uratować go przed spadającym głazem, przez co dał sobie spokój.

Wracając na polanę, Bianca komentuje wszystkie Pokémony Iris i Ash pokazuje jej trzy odznaki. Zdumiona, Bianca uświadamia sobie, że również musi dostać swoją trzecią odznakę, i odchodzi od grupy.

Najważniejsze wydarzenia

  • Simisear pojawia się po raz pierwszy.
  • Bianca walczy z Iris i Ashem bez oficjalnego zwycięzcy.
  • Bianca opuszcza grupę.

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki sezonu czternastego
{{{link}}}
EP661EP662EP663EP664EP665EP666EP667EP668EP669EP670
EP671EP672EP673EP674EP675EP676EP677EP678EP679EP680
EP681EP682EP683EP684EP685EP686EP687EP688EP689EP690
EP691EP692EP693EP694EP695EP696EP697EP698EP699EP700
EP701EP702EP703EP704EP705EP706EP707EP708EP709EP710

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki