FANDOM

Taniec z Ducklettami!
JapońskiピカチュウVSメグロコVSコアルヒー!! Pikachu VS Meguroko VS Koaruhī!!
Angielski: Dancing With the Ducklett Trio!
EP680.png
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Czternasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 2020680 Opening ベストウイッシュ!
Utwory Ending 心のファンファーレ
Opening Czerń i biel Twórcy
Premiera Scenariusz Shinzō Fujita
Japonia 24 lutego 2011 Scenorys Kunihiko Yuyama
USA 18 czerwca 2011 Wicedyrektor Kazuomi Koga
Polska 27 stycznia 2012 Dyrektor Akihiro Tamagawa
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Taniec z Ducklettami!, po japońsku ピカチュウVSメグロコVSコアルヒー!!, to 20. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 680. Na Zachodzie wchodzi w skład czternastego sezonu.

Streszczenie

Podczas przerwy na lunch w drodze do Castelii, nasi bohaterowie są w szoku, gdy ziemia nagle zapada się, a Ash i Pikachu wpadają do podziemnego tunelu! Pod koniec dzikiej jazdy, Ash i Pikachu po raz kolejny stoją twarzą w twarz ze starym przyjacielem Sandile'em, który nosi okulary. Wydaje się, że Sandile podróżował długą drogę, by wyzwać Pikachu na rewanż!

Ich walka zostaje szybko przerwana przez złośliwego Duckletta, który wychodzi z krzaków. Okazuje się, że ten Ducklett jest częścią złodziejskiego trio i, jeden po drugim, kradną kopułę serwującą Cilana, a następnie okulary Sandile'a, a na końcu czapkę Asha! Odebranie tych elementów okazuje się być ogromnym zadaniem, gdyż trzy Duckletty mają kilka sztuczek w swoich pierzastych rękawach!

Sandile, Pikachu i grupa chcą walczyć z Ducklettami. Podczas walki, Pikachu poznaje nowy ruch - Elektro Kulę! Potężny atak wysyła złodziei w powietrze, a nasi bohaterowie są w stanie odzyskać swoje skradzione przedmioty.

Sandile i Pikachu wracają do pierwotnego planu i wznawiają bitwę, która kończy się ewolucją Sandile'a w Krokoroka i pokonaniem go Elektro Kulą Pikachu. Ash planuje kolejny rewanż podczas spotkania z Krokorokiem, a nasi bohaterowie wznawiają podróż do Castelii.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki