Fandom

Pokémon Wiki

BW010

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Starcie rywali w Klubie Bitew!
Japońskiライバルバトル!強敵プルリル! Raibaru Batoru! Kyōteki Pururiru!
Angielski: A Rival Battle for Club Champ!
EP670.png
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Czternasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 1010670 Opening ベストウイッシュ!
Utwory Ending 心のファンファーレ
Opening Czerń i biel Twórcy
Premiera Scenariusz Shinzō Fujita
Japonia 18 listopada 2010 Scenorys Hiroyuki Yamada
USA 9 kwietnia 2011 Wicedyrektor Kazuomi Koga
Polska 13 stycznia 2012 Dyrektor Kunihiko Natsume
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Starcie rywali w Klubie Bitew!, po japońsku ライバルバトル!強敵プルリル!, to 10. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 670. Na Zachodzie wchodzi w skład czternastego sezonu.

Streszczenie

Odcinek zaczyna się przybyciem Asha, Iris i Cilana do Luxurii, gdzie w lokalnym Klubie Bitew Ash postanawia stoczyć walkę z Tripem i w tym wypadku Don George wzywa go do klubu poprzez Xtransceiver. Chociaż na początku Trip nie chciał walczyć, ostatecznie zaakceptował wyzwanie na bitwę 5 na 5. Bitwa rozpoczyna się walką pomiędzy Tranquillem i Oshawottem Asha: Oshawott wykorzystuje Armatkę Wodną, ale Tranquill Tripa unika ataku i wykorzystuje dwukrotnie Powietrzny As i, przy pomocy swojej zdolności, pokonuje Oshawotta. Ash wysyła Tepiga, który atakuje Żarem, lecz Tranquill, ponownie aktywując Super Szczęście, pokonuje go.

Na wysypisku, gdzie przebywa Zespół R, nagle pojawia się Oficer Jenny z wieloma policjantami wokół, by schwytać grupę. Tymczasem w klubie, Ash wysyła Pikachu do bitwy, który używa Pioruna, ale Tranquill unika ataku i, gdy jest blisko Pikachu, ten chwyta go za nogę i rzuca w powietrze, a następnie Pikachu używa Elektro Akcji i pokonuje Tranquilla. Trip używa Servine'a, który ewoluował ze Snivy od profesor Juniper. Zespół R jest osaczony przez policję, ale ciężarówka ratuje trio i odjeżdża, a policjanci ruszają w pościg. Kierowcą jest Pierce, członek Zespołu R. Gdy ciężarówka spada z mostu, Zespół R ucieka za pomocą jetpacków.

Pikachu zostaje łatwo pokonany. Ash używa Snivy, która, po wymianie ataków z Servine'em, używa Przyciągania, przez co Servine zakochuje się w niej i z łatwością zostaje pokonany. Ash chowa Snivy do Balla, by ta odpoczęła, i używa Pidove, podczas gdy Trip korzysta z Frillisha. Pidove zostaje z łatwością znokautowana przez Puls Wodny. Ash ponownie używa Snivy, lecz gdy ta dotyka przeciwnika, zostaje atakowana przez zdolność Frillisha - Przeklęte Ciało. Snivy używa Burzy Liści, ale Frillish zatrzymuje atak Ochroną i używa Cienia Nocy. Po uniknięciu Przyciągania Snivy i używa Pulsu Wodnego i Klątwy, nieszczęście osłabiając Snivy, a zwycięzcą walki zstaje Trip.

Najważniejsze wydarzenia

  • Pierce oraz Frillish (samiec) i Tranquill pojawiają się po raz pierwszy.
  • Ash spotyka ponownie Tripa, który spotyka po raz pierwszy Iris.
  • Okazuje się, że, tak jak z siostrami Joy i oficerkami Jenny, jest wielu Donów George'ów, którzy prowadzą Kluby Bitew w wielu miastach w Unovie.
  • Trio Zespołu R po raz pierwszy spotyka Pierce'a.
  • Okazuje się, że Trip otrzymał Odznakę Tria, a także jedną inną odznakę.
  • Ash i Trip decydują się drugą walkę.
    • Trip pokazuje, iż jego Snivy ewoluował w Servine'a, a także, że złapał Frillisha i Tranquilla.
    • Snivy Asha ujawnia, że zna Ostrze Liścia.
    • Trip pokonuje Asha w walce.

Postacie

Ludzie

Pokémony

Pokémony trenerów

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki sezonu czternastego
{{{link}}}
EP661EP662EP663EP664EP665EP666EP667EP668EP669EP670
EP671EP672EP673EP674EP675EP676EP677EP678EP679EP680
EP681EP682EP683EP684EP685EP686EP687EP688EP689EP690
EP691EP692EP693EP694EP695EP696EP697EP698EP699EP700
EP701EP702EP703EP704EP705EP706EP707EP708EP709EP710

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki