Fandom

Pokémon Wiki

BW009

3103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Axew w opałach!
Japońskiアデク登場! VS シューティー!! Pendorã Boso! Kibago sukue opinion!!
Angielski: The Bloom is on Axew!
EP669.png
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Czternasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 99669 Opening ベストウイッシュ!
Utwory Ending 心のファンファーレ
Opening Czerń i biel Twórcy
Premiera Scenariusz Atsuhiro Tomioka
Japonia 11 listopada 2010 Scenorys Hiromasa Amano
USA 2 kwietnia 2011 Wicedyrektor Tomomasa Yamazaki
Polska 12 stycznia 2012 Dyrektor Fusayo Ōtani
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Axew w opałach!, po japońsku アデク登場! VS シューティー!!, to 9. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 669. Na Zachodzie wchodzi w skład czternastego sezonu.

Streszczenie

Na samym początku jesteśmy świadkami walki pomiędzy Pansage'em Cilana i Axew Iris, która ma na celu trenowanie Axew. Pansage został jego rywalem do przeprowadzania ataków mniej intensywnych od Pikachu Asha, który jest zbyt silny. Pansage używa Nasiennego Pocisku i Słonecznego Promienia, ale z mniejszą siłą niż normalnie, 20% możliwości. Axew odbiera wszystkie ataki, ale Iris twierdzi, że ma asa w rękawie i nagle karze Axew użyć Gniewu Smoka, który, z jakiegoś dziwnego powodu, znie jest uwalniany na wroga, ale kończy się ogromną eksplozją.

Następnie widzimy scenę, w której Zespół R dostaje nowy cel w Pustynnym Kurorcie. Po tym wypadku, Ash i spółka siedzą na drzewie, gdzie Iris mówi o Axew, tłumacząc, że Gniew Smoka powinien wychodzić jako masa energii, lecz tajemniczo tak się nie dzieje. Po rozmowie, Iris wyjaśnia, że uzyskała Axew od nestorki ze swojej wioski i za cel ma to, by Axew dojrzał i wzrastał, aż wreszcie zostanie Haxorusem.

Kończąc wyjaśnianie pochodzenia Axew, grupa zauważyła jego nieobecność. Starał się zebrać owoc w oddali, lecz upadł z drzewa i utknął między rogami Scolipede'a, a Pikachu starał się zaatakować dzikiego Pokémona, który próbował zdjąć Axew, lecz ten użył Gniewu Smoka i spowodował wybuch. Ash spotkał Pikachu, który starał się wyjaśnić, co się stało. Aby spróbować zatrzymać Scolipede'a, Cilan i Ash użyli Pansage'a i Snivy, lecz bezskutecznie. Nagle Iris informuje, że ona bowiem Axew swoim innym Pokémonem, co wprawiło w zakłopotanie Cilana i Asha, ale w końcu ujawnia swojego Excadrilla, który jednak nie jest jej posłuszny. Aby zatrzymać Scolipede'a, Ash użył Pikachu i Tepiga, którzy, razem z Pansagem, zaatakowali Scolipede'a, by odwrócić jego uwagę, i Iris uratowała Axew poprzez zwisanie na lianie. Scolipede przypadkowo uderzył Excadrilla, który ze złości pokonał go i wystrzeliwł w powietrze. Po walce, Excadrill znowu stał się pasywny.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki sezonu czternastego
{{{link}}}
EP661EP662EP663EP664EP665EP666EP667EP668EP669EP670
EP671EP672EP673EP674EP675EP676EP677EP678EP679EP680
EP681EP682EP683EP684EP685EP686EP687EP688EP689EP690
EP691EP692EP693EP694EP695EP696EP697EP698EP699EP700
EP701EP702EP703EP704EP705EP706EP707EP708EP709EP710

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki