Fandom

Pokémon Wiki

BW007

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Snivy, która nie chciała dać się złapać!
Japońskiツタージャ・ゲットでメロメロ?! Tsutãja getto de meromero?!
Angielski: Snivy Plays Hard to Catch!
EP667.png
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Czternasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 77667 Opening ベストウイッシュ!
Utwory Ending 心のファンファーレ
Opening Czerń i biel Twórcy
Premiera Scenariusz Junki Takegami
Japonia 28 października 2010 Scenorys Hitoyuki Matsui
USA 19 marca 2011 Wicedyrektor Hirokazu Hanai
Polska 10 stycznia 2012 Dyrektor Akira Takeuchi
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Snivy, która nie chciała dać się złapać!, po japońsku ツタージャ・ゲットでメロメロ?! Tsutãja getto de meromero?!, to 7. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 667. Na Zachodzie wchodzi w skład czternastego sezonu.

Streszczenie

Ash, Iris i Cilan kontynuują podróż do Nacrene, jednak zatrzymują się na posiłek. Nagle, Iris i Ash zdają sobie sprawę, że nie ma pożywienia. Po obejrzeniu wysokiej falującej trawy, grupa znajduje Snivy.

Rozumieją, że to Snivy zabrała jedzenie, więc Ash zdecydował się, by ją złapać. Pokémon ten jednak odpycha Poké Ball. Ash, zdenerwowany, biegnie za nią. Po znalezieniu jej, Pikachu atakuje ją. Po krótkiej walce, Snivy używa Przyciąganiam, przez co Pikachu zakochuje się w niej, a następnie ucieka. Ash używa Pidove, by znaleźć ją.

W tym samym czasie, Zespół R, w jaskini, rozmawia z Giovannim, który wyjaśnia, że tajemnicza organizacja wpływa na ich plany, więc trio postanawia złapać więcej Pokémonów. Na szczęście, Jessie słyszy hałas, odwraca się i znajduje Snivy. Widząc wielką szansę, rzuca Poké Balla, którego Snivy odpycha. Meowth próbuje zaatakować ją Rysą, lecz Pokémon robi unik i ucieka.

Snivy zatrzymuje się nieco dalej, w skalistej powierzchni, i przypomina sobie, jak Ash chronił Pikachu podczas walki z nią. Snivy zasypia, gdy Pidove alarmuje i przyprowadza Asha. Trener zatrzymuje się u stóp wzgórza, a Snivy zrzuca na niego kamienie.

W końcu, Ash wchodzi na szczyt. Podczas walki z Oshawottem, Snivy ponownie używa Przyciągania i ucieka. Po klęskce, Asha postanawia nadal kontynuować pościg za Snivy, ale zostaje uwięziony w błocie, lecz ratują go Iris i Cilan.

Jednak Ash nadal postanawia śledzić cel. W końcu znajduje Snivy i rozpoczyna walkę z nią, używając Tepiga, który jest również ofiarą Przyciągania. Następnie, Ash używa Pidove. Po rozpoczęciu walki, Snivy używa Przyciągania. Ale, ku zaskoczeniu wszystkich, okazuje się, że Pidove jest w rzeczywistości samiczką, a tym samym Przyciąganie nie ma na nią wpływu. Tak więc, przy pomocy Pidove, Ash zdobywa Snivy.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki sezonu czternastego
{{{link}}}
EP661EP662EP663EP664EP665EP666EP667EP668EP669EP670
EP671EP672EP673EP674EP675EP676EP677EP678EP679EP680
EP681EP682EP683EP684EP685EP686EP687EP688EP689EP690
EP691EP692EP693EP694EP695EP696EP697EP698EP699EP700
EP701EP702EP703EP704EP705EP706EP707EP708EP709EP710

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki