FANDOM

Błysko Działo
Ash Roggenrola Flash Cannon
Informacje
Typ Typ Stalowy
Kategoria Specjalny
Japońska nazwa

ラスターカノン
Luster Cannon

Angielska nazwa Flash Cannon

Błysko Działo to atak typu stalowego.

Użytkownik wystrzeliwuje promień metalicznej energii w przeciwnika.

Metody używania ataku

Bronzong

Bronzong odwraca się i kieruje swoje dno na przeciwnika. Następnie gromadzi energię wewnątrz ciała, a następnie strzela srebrnym strumieniem energii w przeciwnika.

Shieldon

Shieldon otwiera usta i tworzy srebrną kule przed ustami. Następnie srebrny promień z kuli leci na przeciwnika.

Bastiodon

Wnętrze jamy ustnej Bastiodona świeci bielą i wystrzeliwuje srebrny strumień energii na przeciwnika.

Aggron

Aggron otwiera usta, a kula pojawia się w przedniej części jamy ustnej Aggrona. Aggron następnie wystrzeliwuje w przeciwnika srebrny promień.

Registeel

Registeel kładzie ręce razem i tworzy srebrną kulę energii. Następnie srebrny promień z kuli leci w przeciwnika.

Skarmory

Skarmory otwiera dziób i srebrna kula tworzy się przed nim. Następnie wystrzeliwuje srebrną wiązkę z kuli w przeciwnika.

Rhyperior

Rhyperior strzela wiązką srebra z pyska w przeciwnika.

Empoleon

Empoleon rozpościera swe skrzydła i srebrna kula energii formuje się między nimi. Kula zmienia się w wiązkę srebra i Empoleon strzela w przeciwnika lub Empoleon strzela srebrną wiązką z ust w przeciwnika.

Roggenrola

Ciało Roggenroli staje na białym tle w energii i energia zaczyna gromadzić się wewnątrz ucha Roggenroli. Następnie wystrzeliwuje białe i jasnoniebieskie światło z ucha w przeciwnika.

Golurk

Golurk uwalnia niebieską wiązkę energii z białą energią wokół niego w przeciwnika.

Duosion

Duosion świeci srebrnym kolorem i wystrzeliwuje srebrny promień na przeciwnika.

Boldore

Ciało Boldore'a staje na białym tle energii i energia zaczyna gromadzić się wewnątrz uszu Boldore'a. Następnie wystrzeliwuje biały i jasnoniebieski promień na przeciwnika.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki