FANDOM

File-Atsuki.png

Azure

Azure jest jednym z bohaterów pojawiających się tylko raz. Pojawia się w odcinku Zawody Pokémonów. Jest częścią duetu przestępczego z Crimson.

Crimson i Azure byli zawodnikami w telewizyjnym programie Zawody Pokémonów w Sinnoh, który został fałszywie utworzony przez Zespół R, w nadziei, że ukradną Pokémony. Sierżant Jenny śledziła ich przez dłuższy czas.

Crimson i Azure byli jednymi z nielicznych, który byli w stanie pokonać wyzwania w teleturnieju. On i Crimson ukradli Poké Balle Zespołowi R. Zespół R chciał, by Crimson i Azure byli członkami ich zespołu.

Azure i Crimson ostatecznie stwierdzili, że nie będą członkami. Następnie nastąpiła walka pomiędzy dwoma zespołami przestępczymi. Zangoose Crimson został wykorzystywany w walce z Drowzee Azure'ego. Później, zarówno Crimson i Azure, zostali aresztowani i przewiezieni do więzienia.

Pokémony

Azure's Drowzee.png Drowzee
Jedyny znany Pokémon Azure'ego to Drowzee, który okazał się bardzo ciekawym stworkiem. Był w stanie w prosty sposób pokonać Zespół R i utrzymać się przed atakami Oficer Jenny i jej Growlithe'a ale w końcu został pokonany.

Drowzee zna takie ruchy jak: Psychopromień, Taran Zen, Kula Cienia i Skręto Cios.

Debiut Zawody Pokémonów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki