FANDOM

Azure to postać z regionu Sinnoh, pojawiająca się w odcinku Zawody Pokémonów.

Historia

Azure pojawił się jedynie w odcinku Zawody Pokémonów. Jest przestępcą pracującym razem ze swoją partnerką, Crimson.

Azure i Crimson byli zawodnikami w telewizyjnym programie Zawody Pokémonów w Sinnoh, który został fałszywie zorganizowany w Greenstation przez Zespół R w nadziei na kradzież Pokémonów uczestników i znalezienie nowych rekrutów. Sierżant Jenny w przebraniu śledziła ich przez dłuższy czas.

Dzięki swoim akrobatycznym umiejętnościom Crimson i Azure byli jednymi z nielicznych, którzy zdołali pokonać wszystkie wyzwania w teleturnieju. Następnie ukradli Poké Balle trenerów, które Zespół R sam wcześniej przechwycił. Jessie, James i Meowth - myśląc, że Azure i Crimson są członkami ich zespołu, wysłanymi przez Giovanniego - pomogli im uciec przed sierżant Jenny.

Kiedy prawda wyszła na jaw, pomiędzy dwoma zespołami przestępczymi wywiązała się bitwa. Azure używał swojego Drowzee'ego w dwuwalce, walcząc w parze z Crimson i jej Zangoose'em. Z łatwością udało im się pokonać Meowtha i Yanmegę Jessie, lecz ostatecznie polegli w walce z Growlithe'em sierżant Jenny. Później zostali aresztowani i przewiezieni do więzienia.

Pokémony

Przy sobie

Drowzee
EP604 Azure Drowzee
Jedyny znany Pokémon Azure'a to Drowzee, który okazał się dość potężny. Był w stanie z łatwością pokonać Zespół R i długo wytrzymywać ataki sierżant Jenny i jej Growlithe'a, lecz ostatecznie został pokonany.

Znane ruchy Drowzee'ego to: Psychopromień, Taran Zen, Kula Cienia i Skrętocios.

Debiut Zawody Pokémonów

Aktorzy głosowi

Japonia: 吉野裕行 Hiroyuki Yoshino
Stany Zjednoczone: Parker Anderson
Polska: Krzysztof Szczerbiński