Fandom

Pokémon Wiki

Aya

3273strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Aya

アヤAya

Aya.pngAya
Płeć Żeńska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Zielony
Miasto Parmania
Region Kanto
Debiut Rycerze poké-ninja

Aya jest ninją i Trenerką Pokémon, która specjalizuje się w Pokémonach typu Trującego. Jest młodszą siostrą Kogi, Lidera Sali w Parmanii, i jest jego studentką. Wydaje się, że została wychowana przez Kogę od czasu, kiedy był młoda. Ma również zainteresowanie poezją.

Historia

Aya raz pierwszy wystąpiła w odcinku Rycerze poké-ninja, gdzie napotkała Asha, Misty i Brocka w Sali Parmanii. Aya wyzwała Asha do walki z Venonatem, a Ash wystawił Bulbasaura. Wygrał mecz z łatwością dzięki Nasionku Mocy Bulbasaura. Po bitwie, jej starszy brat Koga pojawił się.

Aya ponownie pojawiła się w odcinku Mocna pajęczyna, gdzie była szkolona w pobliskim dojo, uczyła się Pokémon Jujitsu. Ona i jej Venonat nie byli w stanie się opanować, a ona nawet w obliczu Asha i jego Bulbasaura w rewanżu i tak przegrała. Ale po spotkaniu z Zespołem R, była w stanie wydobyć z Venonata pełny potencjał i ich pokonać. Później wróciła do dojo.

Pokémony

Aya's Venonat.png Venonat
Starając się znaleźć drogę poprzez Salę w Parmanii, Ash i przyjaciele napotkali Ayę, która wyzwała Asha do bitwy. Podczas bitwy, Aya używała Venonata, a Ash Bulbasaura. Ostatecznie, Bulbasaur był w stanie pokonać Venonata Nasionkiem Mocy. Aya również próbowała użyć Venonata do walki z Zespołem R, ale był związany przez lepką sieć Jamesa i Jessie.

W odcinku Mocna pajęczyna, Aya używała Venonata w rewanżu z Ashem, który ponownie użył Bulbasaura. Podobnie jak wcześniej, Venonat przegrał bitwę. Był on również później użyty do walki z Zespołem R, którzy ukradli Poké Balle z dojo. Venonat pokonał ich.

Venonat zna takie ruchy jak: Pył Szoku, Psychopromień, Trujące Żądło, Akcja, Super Dźwięk i Odpoczynek.

Debiut Rycerze poké-ninja

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki