FANDOM

Aya

アヤAya

Aya.pngAya
Płeć Żeńska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Zielony
Miasto Parmania
Region Kanto
Debiut Rycerze poké-ninja

Aya jest ninją i Trenerką Pokémon, która specjalizuje się w Pokémonach typu Trującego. Jest młodszą siostrą Kogi, Lidera Sali w Parmanii, i jest jego studentką. Wydaje się, że została wychowana przez Kogę od czasu, kiedy był młoda. Ma również zainteresowanie poezją.

Historia

Aya raz pierwszy wystąpiła w odcinku Rycerze poké-ninja, gdzie napotkała Asha, Misty i Brocka w Sali Parmanii. Aya wyzwała Asha do walki z Venonatem, a Ash wystawił Bulbasaura. Wygrał mecz z łatwością dzięki Nasionku Mocy Bulbasaura. Po bitwie, jej starszy brat Koga pojawił się.

Aya ponownie pojawiła się w odcinku Mocna pajęczyna, gdzie była szkolona w pobliskim dojo, uczyła się Pokémon Jujitsu. Ona i jej Venonat nie byli w stanie się opanować, a ona nawet w obliczu Asha i jego Bulbasaura w rewanżu i tak przegrała. Ale po spotkaniu z Zespołem R, była w stanie wydobyć z Venonata pełny potencjał i ich pokonać. Później wróciła do dojo.

Pokémony

Aya's Venonat.png Venonat
Starając się znaleźć drogę poprzez Salę w Parmanii, Ash i przyjaciele napotkali Ayę, która wyzwała Asha do bitwy. Podczas bitwy, Aya używała Venonata, a Ash Bulbasaura. Ostatecznie, Bulbasaur był w stanie pokonać Venonata Nasionkiem Mocy. Aya również próbowała użyć Venonata do walki z Zespołem R, ale był związany przez lepką sieć Jamesa i Jessie.

W odcinku Mocna pajęczyna, Aya używała Venonata w rewanżu z Ashem, który ponownie użył Bulbasaura. Podobnie jak wcześniej, Venonat przegrał bitwę. Był on również później użyty do walki z Zespołem R, którzy ukradli Poké Balle z dojo. Venonat pokonał ich.

Venonat zna takie ruchy jak: Pył Szoku, Psychopromień, Trujące Żądło, Akcja, Super Dźwięk i Odpoczynek.

Debiut Rycerze poké-ninja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki