Fandom

Pokémon Wiki

Axew

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Axew.png
 Axew
 - jest to Pokémon typu smoczego. Ewoluuje we Fraxure'a, a następnie w Haxorusa.

Biologia

Fizjologia

Axew jest dwunożnym, zielonkawym Pokémonem z widocznymi nozdrzami i bladymi kłami wystającymi z boków pyska. Tył głowy i czoło mają ciemne szaro-zielone zabarwienie. Axew ma również ciemną barwę w pobliżu oczu, które mają czerwone tęczówki. Kołnierz otaczający jego szyję jest jasnozielony, a większość jego ciała jest szaro-zielone. Kończyny i ogon Axew są małe.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Kły Axew mogą łatwo zregenerować się w szybkim tempie, gdy są łamane, i odrastają jeśli wypadną. Powtarzający się odrost sprawia, że ich kły są ostre i mocne. Axew potrafią biegać po ścianach.Kiedy są wściekłe świecą im na czerwono oczy.

Zachowanie

Z wykorzystaniem kłów, Axew zaznaczają terytorium przez umieszczenie ran na drzewach i roślinach. Przed spożyciem jagód, Axew miażdżą je kłami.

Siedlisko

Axew mieszkają na obszarach z roślinami. Również wolą żyć w jaskiniach.

Dieta

Główna dieta Axew składa się z jagód, które są niszczone kłami przed jedzeniem.

W anime

Ważniejsze występy

Axew Iris

Iris jest właścicielką Axew, który został wprowadzony wraz z nią w odcinku W cieniu Zekroma!. Nosi go we włosach.

Inne

Samiczka Axew jest własnością Eriny, która pojawiła się w odcinku Zagubieni w pieczątkowym wyścigu!.

Drugoplanowe role

Wiele Axew pojawiło się w retrospekcji Iris w odcinku Axew w opałach!.

Wiele Axew pojawiło się również w Maractusowy musical!.

Kilka Axew mieszka w Wiosce Smoków i były one pokazywane pare razy.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW002 Axew, Pokémon Kieł. Axew zaznacza swoje terytorium odrapując korę kłami, które w wypadku złamania szybko odrastają.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki