Fandom

Pokémon Wiki

Avery

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Avery.png

Avery

Avery (jap. ヒロタ Hirota) to chłopiec pojawiający się w odcinku Przybywa brygada Trubbisha!. Jego przyjaciele nazywają go Avey (jap. ヒロタン Hirotan).

Historia

Avery jest dzieckiem, które uczęszcza do przedszkola Danieli. Pewnego dnia on i jego przyjaciele znaleźli Trubbisha na wysypisku śmieci i zabrali go do swojej opiekunki, ta jednak zwróciła go z powrotem na miejsce, w którym znaleźli go jej podopieczni. Avery i jego przyjaciele, źli na dziewczynę, odnaleźli go i zanieśli do tajnej bazy, gdzie zbuntowali się. Kiedy Ash i jego przyjaciele mijali ich w drodze do Nacrene, dzieci rzucali w nich kulami błota i ukradli czapkę Ketchuma.

Kiedy Ash próbował dostać się do tajnej bazy, Avery wziął go jako zakładnika. Po jakimś czasie polubił Ketchuma i jego Pikachu i oddał mu czapkę. Kiedy pojawił się dziki Sandile i zaatakował Avery'ego, Trubbish go uratował, jednak w wyniku bitwy baza zaczęła się zapadać. Wówczas Daniela uratowała Avery'ego przed przygnieceniem. Ostatecznie dziewczyna złagodniała i zgodziła się na przyjęcie Trubbisha.

Później Avery pojawił się w retrospekcji w odcinku Badacze Ruin Bohatera!.

Pokémony

Adoptowane

568MS.png Trubbish
Daniela Trubbish.png Avery po raz pierwszy zetknął się z Trubbishem, gdy on i jego przyjaciele znaleźli go na wysypisku śmieci. Nauczycielka nie pozwoliła im zatrzymać go ze względu na reputację i jedzenie zabawek. W efekcie jej podopieczni zbuntowali się przeciwko niej i przechowywali Trubbisha w tajemnicy, nie pozwalając jej się do siebie zbliżyć. Nawet kiedy Trubbish uratował dzieci przed Sandile'em, który zaatakował ich, wciąż chciała się go pozbyć z tajnej bazy, lecz gdy ten uratował Avery'ego, stosunek między nimi się zmienił. Daniela pozwoliła mu zostać.

Trubbish zna takie ruchy jak: Trujący Gaz, Bomba Błotna* i Toksyczne Kolce, a jego umiejętnością jest Smród.

Aktorzy głosowi

Kraj Aktor(ka)
Japonia 福圓美里 Misato Fukuen
Stany Zjednoczone Rachel Butera
Polska Brygida Turowska-Szymczak

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki