FANDOM

Pokémon Audino to Pokémon typu normalnego.

Biologia

Fizjologia

Audino jest dwunożnym, różowo-kremowym Pokémonem o niebieskich oczach. Górna część jego twarzy jest różowa, a jego uszy są zakręcone i zakończone kremową barwą. Boki klatki piersiowej i ramion Audino są również różowe, nieco przypominają marynarkę, ale czubki jego kończyn przednich są kremowe. Jego mały ogon jest biały, podobny do tego u królika.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Audino mają niesamowitą zdolność słyszenia i mogą wykorzystać swoje uszy jak radary. Czujniki na uszach Audino zachowują się jak stetoskopy, które mogą wczuć się w rytm serca przeciwnika. Podobnie jak wiele innych normalnych Pokémonów, Audino może wykorzystywać ruchy różnych typów.

Zachowanie

Audino są naturalnymi lekarzami i pielęgniarkami. Podobnie jak Chansey, mogą leczyć ranne Pokémony.

Siedlisko

Audino są obecne w całej Unovie, głównie w posiadaniu Sióstr Joy.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Audino nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Najważniejsze występy

Audino zadebiutował w odcinku Potęga snów!. Cilan powiedział, że Siostry Joy z Unovy używają Audino zamiast Chansey.

W odcinku Dokąd poszedłeś, Audino?, grupa Audino tajemniczo zaginęła.

Drugoplanowe role

Audino pod własnością Siostry Joy pojawił się w odcinku Inwazja Venipede'ów!, gdzie pomógł Ashowi, Cilanowi, Iris, Tripowi i Burghowi pozbyć się Venipede'ów.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW006 Audino, Słyszący Pokémon. Audino dzięki swoim uszom potrafi ocenić stan zdrowia i kondycję każdego Pokémona.
BW035 Audino, Słyszący Pokémon. Posiada świetny słuch, dzięki któremu z daleka wychwytuje bardzo ciche dźwięki.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki