Fandom

Pokémon Wiki

Attila

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Attila

ブソンBuson

Atilla.pngAttila
Płeć Męska
Miasto Nieznane
Region Johto
Członek Zespołu R
Ranking Oficer
Partner Hun
Debiut The Legend of Thunder!

Attila jest członkiem Zespołu R. Pojawił się wraz ze swoją partnerką, Hun, w filmie The Legend of Thunder!.

Historia

Hun i Attila wydają się nieco określeni w rankingu, a do misji podchodzą z niechcenia. Wydają się świetnie utrzymać, nawet gdy przegrywają. Nawet w tych sytuacjach mieli spokojny odwrót.

Pomimo fizycznych stereotypów, Hun jest dominującym partnerem, mówiąc Attilemu, jakie ma robić rzeczy. Attila nie wyraża sprzeciwu, ani nie wykazuje żadnych oznak pogorszenia się tej roli.

Jedno z zdarzeń, w którym Attila traci cierpliwość, to wtedy, gdy dowiaduje się, że Marina wykorzystała Pokégear do wezwania pomocy.

Attila nie ma spisanej historii ze swoją partnerką Hun. Ich język ciała i poznanie zachowań wobec siebie pokazuje, że mają ze sobą historię.

Pokémony

Attila's Skarmory.png Skarmory

Skarmory jest głównym Pokémonem Attilego używanym do walk. Zna bardzo silne ruchy. Łatwo pokonał Typhlosion Jimmy'ego.

Skarmory zna takie ruchy jak: Podniebny Atak, Stalowe Skrzydło i Atak Furii.

Debiut The Legend of Thunder!
Attila's Muk.png Muk

Muk jest drugorzędnym Pokémonem Attilego. Został użyty do zatrzymania Meganium Vincenta i Typhlosiona Jimmy'ego od uwolnienia Raikou, ale został pokonany przez Little Miss.

Jego jedyny znany ruch to Bomba Mułu.

Debiut The Legend of Thunder!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki