FANDOM

Assunta

Assunta i Ritchie w trakcie meczu

Assunta jest postacią z Pokémon anime.

Pojawiła się w odcinku Przyjaciele na zawsze, gdzie walczyła z Ritchiem w pierwszej walce sześć na sześć z Konferencji Błękitnego Wzgórza. Po zażartej walce, każdy z Trenerów miał tylko jednego Pokémona.

Z Ivysaurem, Assunta była w stanie obezwładnić Pikachu Ritchie'ego i wygrać mecz. Dzięki tej wygranej awansowała do półfinału.

Nie wiadomo, co stało się z Assuntą po tym momencie.

Pokémony

Assunta's Rhydon Rhydon

Rhydon Assunty pojawił się tylko w odcinku Przyjaciele na zawsze, gdzie rywalizował o miejsce w półfinale Ligi Indigo przeciwko Ritchie'emu. Walczył z Zippo, unikając jego Miotacza Płomieni.

Ruchy Rhydona nie są znane.

Debiut Przyjaciele na zawsze
Assunta's Venomoth Venomoth

Venomoth Assunty pojawił się tylko w odcinku Przyjaciele na zawsze, gdzie rywalizował o miejsce w półfinale Ligi Indigo przeciwko Ritchie'emu. Walczył z Happy, używając Podmuchu Wiatru przeciwko Podmuchowi Wiatru Happy'ego.

Venomoth zna tylko Podmuch Wiatru.

Debiut Przyjaciele na zawsze
Assunta's Ivysaur Ivysaur

Ivysaur Assunty pojawił się tylko w odcinku Przyjaciele na zawsze, gdzie rywalizował o miejsce w półfinale Ligi Indigo przeciwko Ritchie'emu. Był ostatnim Pokémonem Assunty i walczył przeciwko Sparky'emu. Ivysaur zaatakował Sparky'ego, a następnie użył Dzikiego Pnącza, by przewrócić Pikachu. Sparky użył Elektrycznego Szoku, ale nie udało mu się go trafić. Ivysaur uderzył Sparky'ego potężnym Słonecznym Promieniem, a następnie użył Akcji. Sparky zemdlał, a Assunta wygrała.

Ivysaur zna takie ruchy jak: Akcja, Dzikie Pnącza i Słoneczny Promień.

Debiut Przyjaciele na zawsze

Assunta miała jeszcze co najmniej 3 inne Pokémony, których użyła w Lidze Indigo. Nie jest pewne, które z nich należały do niej. Pokémony, które mogły należeć do Assunty to Spearow i Tentacool.