Fandom

Pokémon Wiki

Artystka Pokémon

3190stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Performer Roserade.png

Elma i jej Roserade na Wystawie

Artystki Pokémon (Jap.: ポケモンパフォーマー Pokémon Performer) to trenerki, które razem ze swoimi Pokémonami występują na Wystawie Pokemonów, gdzie demonstrują swoje partnerstwo w wielu zadaniach.

Rola

Zadaniem Artystki jest tworzenie układów tanecznych i sekwencji ruchowych dla siebie i swojego Pokemona, gdyż będą musieli pokazać widzom, jak dobrze są oni skoordynowani przez ich wspólny występ. Musi również być w stanie wykorzystać swoje możliwości i umiejętności Pokémona na swoją korzyść, wyświetlając ruchy i ich cechy w zabawny sposób. Jest to podobne do tego, jak swoje ruchy popisowo wykorzystują Pokémony Koordynatorów na Pokazach, ale zasadniczą różnicą jest fakt, że w wystawach występuje też Artystka, a nie sam Pokémon.

Ponieważ istnieją różne formy pierwszych rund na wystawach Pokémonów, Artystki muszą uczestniczyć w różnych zadaniach, takich jak pieczenie Pokeptysi i ubieranie swoich Pokémonów różnymi akcesoriami. Mogą również korzystać z wideo Pokéwizjii jako sposób promowania siebie na Wystawach Pokémonów.

Artystki, które wygrają Wystawę Pokémonów, są nagradzane Kluczem Księżniczki. Po zebraniu co najmniej trzech Kluczy Księżniczki, Artystki mogą wejść do turnieju Klasy Mistrzyń, gdzie rywalizują o tytuł Królowej Kalos.

Królowa Kalos

Aria Kalos Queen.png

Aria - Królowa Kalos

Tytuł Królowej Kalos (Jap.: カロスクイーン Kalos Queen) jest przyznawany Artystce Pokémon, która wygrała turniej Klasy Mistrzyń Wystawy Pokemonów. To jest cel każdej Artystki, która chce zdobyć ten tytuł. Zwycięzcy otrzymują również trofeum w kolorze złotym, a także tiary dla siebie i swojego Pokemona.

Wbrew tytułowi Top koordynatora, który jest pozornie stale posiadany przez koordynatorów, którzy wygrali Wielki Festiwal, może istnieć tylko jedna Królowa Kalos naraz, odzwierciedlając stan Trenera, jako Championa, który pokonał Elitarną Czwórkę. Podobnie jak Champion Ligi, Królowa Kalos musi obronić swój tytuł przed pretendentami. Jeśli zostanie pokonana, musi zrezygnować z jej tytułu dla zwycięskiej Artystki.

Obecną Królową Kalos jest Aria, której udało się utrzymać tytuł po wygraniu Wystawy klasy Mistrzyń w Mieście Gloire. Mentorka Arii, Palermo, pomaga jej w utrzymaniu tytułu Królowej Kalos.

Znane Artystki

Zobacz też: Lista Artystek Pokémon

W innych językach

Artystka Pokémon

Język Tytuł
Angielski Pokémon Performer
Chiński (Mandaryński) 神奇寶貝表演家 Shénqíbǎobèi Biǎoyěnjiā
Holenderski Pokémon-Artiest
Fiński Pokémon-esiintyjä
Francuski Artiste Pokémon
Niemiecki Pokémon-Performerin
Włoski Performer Pokémon
Portugalski Brazylia Performer Pokémon
Portugalia Artista Pokémon
Hiszpański Ameryka łacińska Artista Pokémon
Hiszpania Estrella Pokémon
Szwedzki Pokémon-artist
Turecki Pokémon Performansçısı

Królowa Kalos

Język Tytuł
Angielski Kalos Queen
Holenderski Koningin van Kalos
Fiński Kalos-kuningatar
Francuski Reine de Kalos
Niemiecki Königin von Kalos
Włoski Regina di Kalos
Portugalski Rainha de Kalos
Hiszpański Reina de Kalos
Szwedzki Kalos-drottning
Turecki Kalos Kraliçesi

Zobacz też

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki