Fandom

Pokémon Wiki

Articuno Nolanda

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Articuno Nolanda
ダツラのフリーザー Datsura's Freezer
Noland Articuno.png
Informacje
Płeć Bezpłciowy
Zdolność Nieznana
Trenerzy Noland
Obecna lokalizacja Żyje dziko w Kanto
Historia
Debiut Numero Uno Articuno!
144MS.png
Nigdy nie ewoluował.

Articuno Nolanda to Pokémon zaprzyjaźniony z Nolandem, był używany przez niego w walkach.

Historia

W odcinku Numero Uno Articuno!, Ash i jego przyjaciele zauważyli Articuno lecącego po nocnym niebie, wraz z samolotem. Po spotkaniu się z Nolandem, wyjaśnia, że to on latał z Articuno poprzedniej nocy. Max był pod wrażeniem, jak Noland złapał tak potężnego Pokémona, ale Noland wyjaśnia dalej, że Articuno jest dziki i że jest jego przyjacielem.

Noland wykazał, że leciał samolotem w dziewiczy rejs. Był zdziwiony, kiedy Articuno leciał obok niego i miał problemy ze względu na to, że miał ranne skrzydło. Noland pozwolił Pokémonowi wylądować na szczycie jego samolotu i zabrał go na dół. Noland pomógł uzdrowić Articuno i od tamtej pory Pokémon regularnie go odwiedzał.

Kiedy Noland pozwolił Ashowi wybrać jednego Pokémona do walki, Ash postanowił wybrać Articuno. W odcinku Numero Uno Articuno!, Charizard Asha wrócił do niego do walki z Articuno. Noland walczył z Ashem i Charizardem przy użyciu Articuno w odcinku Płomienna wola walki.

Charizard miał przewagę typu, jak również nauczył się Przypalania, nie było łatwo pokonać Articuno, ale po zaciętej walce Charizard pokonał Articuno z druzgocącego Sejsmicznego Wstrząsu i Ash zdobył symbol.

Później Articuno pojawił się retrospekcji w odcinku Piramidalny gniew.

Ruchy

Articuno używa Wodnego Pulsu Ruch Pierwsze pojawienie
Articuno Water Pulse.png
Lodowy Promień Numero Uno Articuno!
Mgła Płomienna wola walki
Stalowe Skrzydło Płomienna wola walki
Wodny Puls Płomienna wola walki

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki