Fandom

Pokémon Wiki

Arceus (anime)

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Arceus

アルセウスArceus

250px
Arceus i Damos
Debiut w Arceus i Klejnot Życia
Płeć Nieznana
Aktualna lokalizacja Wymiar Arceusa
Arceus.png
Ten Pokémon nie ewoluował.

Arceus jest główną postacią filmu Arceus i Klejnot Życia.

Historia

File-Arceus Ghost Type.png

Arceus i jego typ Duch

Arceus zadebiutował w filmie Arceus i Klejnot Życia. Tysiące lat w przeszłości, kiedy świat był zagrożony przez meteor, Arceus wezwał wszystkie siły i zajął się ogromną skałą, niszcząc ją. Jednak w tym procesie Arceus stracił tarcze, które dawały mu życie i zaczął umierać. W tym czasie spotkał Damosa, który znalazł i zwrócił tarcze życia, dając siłę Arceusowi. W dowód wdzięczności za działania Damosa, Arceus stworzył z pięciu tarcz Klejnot Życia, który został pożyczony Damosowi w celu zamiany pustkowia w bogate i płodne Miasto Michina.

Arceus powiedział, że Klejnot Życia musiał być zwrócony. Termin ten nastąpił w kolejne zaćmienie Słońca, ale kiedy Arceus chciał odzyskać klejnot, Damos zaciekle atakował go z zamiarem zabicia. Arceusowi udało się odeprzeć atak i zabić Damosa, a następnie zapadł w głęboki sen, ślubując, że wymierzy sprawiedliwość ludzkości, kiedy pojawi się następny raz.

File-Arceus Fire Type.png

Arceus w Ognistym typie

Arceus obudził się w erze Asha i jego przyjaciół. Pojawił się w Mieście Michina i rozpoczął zniszczenie powierzchni. Sheena próbowała zwrócić Klejnot Życia w tej epoce, ale przypadkowo podała fałszywy, co bardziej rozgniewało Arceusa. Kiedy Trio Stworzenia chroniło świat przed Arceusem, Palkia powstrzymał go, podczas gdy Dialga wysłał bohaterów w czasie do zdrady Damosa.
File-Arceus Plates.png

Tarcze życia Arceusa (pięciu brakuje)

W zamierzchłej przeszłości grupa odkrywa, że Damos był kontrolowany przez innego mężczyznę, Marcusa, który wyrósł z przekonania, że jeśli Klejnot Życia zostanie zwrócony właścicielowi, Michina ponownie stanie się pustkowiem i dlatego chciał zniszczyć Arceusa. Manipulując Sheeną, Marcusowi prawie udało się zabić Arceusa i na stałe zmienić strukturę przestrzeni czasu (prawie niszcząc Asha i wszystkich innych bohaterów, z wyjątkiem Damosa). Na szczęście Damosowi udało się dotrzeć do serca Arceusa, co dało wystarczająco dużo siły, aby ponownie wchłonąć Klejnot Życia, ratując go od pewnej śmierci. Następnie ożywił bohaterów, a oni wrócili do przyszłości. Mimo że wciąż Arceus był wściekły, to kiedy wrócili, ten zapamiętał Jak Ash i jego przyajciele uratowali go oraz zwrócili mu klejnot i jego gniew minął.

Ruchy

Arceus używa Sprawiedliwości Ruch Pierwsze pojawienie
Arceus Judgement ball.png
Sprawiedliwość Arceus i Klejnot Życia
Miotacz Płomieni Arceus i Klejnot Życia
Zamieć Arceus i Klejnot Życia
Tornado Arceus i Klejnot Życia
Ochrona Arceus i Klejnot Życia

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki