Fandom

Pokémon Wiki

Arcanine

3104strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
058MS.png Growlithe
Pokémon
Poliwag 060MS.png
#059
Generacja I
Arcanine
ウインディ

Windie

059MS.png
Arcanine.png

Pokémon "Legendarny"
Typy
Ogień
Zdolności
Intimidate lub Flash Fire Justified
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
Nieklasyfikowane
Statystyka płci

Żaden z nich nie posiada płci.

Waga Wzrost
155.0 kg 1.9 m
Statystyki
Styl Ciała Odcisk łapy
Body02.png Plik:F059.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Arcanine

Arcanine (jap. ウインディ Uindei, niem. Arkani) - Pokémon pies. Arcanine jest pokémonem ognistym. Ewoluuje z Growlithe'a przy użyciu Kamienia Ognistego.

Jego wpis w Pokedexie może okazać się mylący,gdyż Pokemon ten nie jest w rzeczywistości legendą.Wzbudziło to wiele kontrowersji.Prawdopodobnie jednak Arcanine miał być na początku legendą,jednak został zastąpiony przez Ho-Oh a.Podobnie sprawa ma się w przypadku Dratini i Dragonaira,które według Pokedexu są Pokemonami legendarnymi,a nawet mitycznymi,chodź nie jest to prawdą.

Biologia

Arcanine jest jak pies, chociaż przypomina trochę Ryukyuan Shisa (krzyżówkę lwa z psem). Jego głowa jest pokryta kremowym futrem oprócz okolic oczu i uszu, gdzie jest pomarańczowe. Jego ciało jest w tych samych kolorach, ale ma też (na pomarańczowych futrach) czarne pasy. Jego brzuch jest całkowicie czarny. Jego łapy mają po trzy palce, a poduszki całe różowe.

Różnice płci

Brak.

Zachowanie i zdolności

Arcanine są cenionymi pokami.Podziwia się je za ich piękność i wytrwałość.Przechowują jedzenie w swojej sierści dla potomstwa.

Arcanine może pluć dużym ogniem, a także używać Ekstremalnej Prędkości. Podobnie jak inne ogniste Pokémony, Arcanine ma płomień (ewentualnie woreczek płomieni) w swoim ciele. Jest także zdolny do uczenia się ataków takich jak: Thunder Fang, Fire Fang i Crunch, a ponieważ jest w pełni rozwinięty może znać też Hyper Beam i Giga Impact.

Siedlisko

Żyją najczęściej w aktywnych wulkanach,na polach,zostały również przystosowane do życia w górach.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki