Fandom

Pokémon Wiki

Arbok Jessie

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Arbok Jessie
ムサシのアーボック Musashi's Arbok
Jessie Arbok.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Zespół R i Jessie
Miejsce złapania Baza Zespołu R
Obecna lokalizacja Żyje dziko w Hoenn
Historia
Debiut Ostry dyżur Pokémon
Ewoluuje w Zakopcie tego Digletta!
Wypuszczony w Kłusownik
023MS.png024MS.png
Spędził 29 odcinków jako Ekans.

Arbok Jessie był pierwszym Pokémonem Jessie.

Historia

Arbok pierwszy raz pojawił się w odcinku Ostry dyżur Pokémon jako Ekans. Był używany ciągle przez Jessie i ostatecznie ewoluował w Arboka w odcinku Zakopcie tego Digletta! wraz z Koffingiem Jamesa po tym jak Jessie i James desperacko chcieli ich ewolucji.

Arbok i Weezing wydają się być bardzo emocjonalni. Po raz pierwszy pokazano to w odcinku w Wyspa Pokémonów Gigantów, gdzie byli bardzo smutni, kiedy oddzielili się od Jessie i Jamesa, wołając rozpaczliwie o nich, a Pikachu starał się ich pocieszyć. Pod koniec odcinka, gdy każdy Pokémon spotkał swojego Trenera, Ekans i Jessie, wraz z Jamesem i Koffingiem, szczęśliwie płakali. W odcinku Światła, kamera, kwakcja! zarówno Arbok jak i Weezing dostali depresję po odrzuceniu jako głównych bohaterów filmu. Ostatni raz pojawili się w odcinku Kłusownik, gdzie byli niechętni do pozostawienia Jessie i Jamesa, ale po naleganiu przez Trenerów, odeszli z płaczem.

Plik:Jessie Ekans.png

Jessie używała Arboka jako swojego głównego Pokémona do walki przez większą część serii, aż do Advanced Generation, gdzie jego rolę przejął Seviper. Jessie wykorzystała go również na Festiwalu Księżniczek.

W odcinku Kłusownik, Zespół R znalazł kłusownika, który polował na stado Ekansów i Koffingów w Hoenn. Po ich uwolnieniu, James i Jessie niechętnie wypuścili Arboka i Weezinga, by strzegli swoich przyjaciół Pokémonów. Dwa Pokémony więcej się nie pojawiły.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki