FANDOM

Antonio to trener Pokémonów z regionu Unova, który pojawił się po raz pierwszy w odcinku Emocje w Nimbasie!.

Historia

Antonio pojawił się po raz pierwszy w odcinku Emocje w Nimbasie!, gdzie brał udział w Klubowych Bitwach. Jego pierwszym przeciwnikiem był Emmanuel, którego pokonał i awansował do drugiej rundy. W odcinku Furia Klubowej Bitwy: Emolga kontra Sawk! został pokonany przez Dino w ćwierćfinale, przez co został wyeliminowany z turnieju, znajdując się w top 8.

Antonio pojawił się ponownie w odcinku Kurtyna w górę, Liga Unovy!, biorąc udział w Konferencji Vertress. W odcinku Misja: Pokonać rywala! pojawił się na ekranie ukazującym dobranie trenerów do walk w drugiej rundzie, ujawniając, że przeszedł on przez pierwszą rundę. W odcinku Ligowa zguba! pojawił się ponownie na ekranie i okazało się, że wygrał rundę drugą i trzecią. Odcinek Nie ma to jak przemyślana strategia! ujawnił, że skutecznie przeszedł także przez czwartą rundę.

W ćwierćfinale Konferencji Vertress w odcinku Ewolucja w Lidze Unovy! Antonio walczył z Ramone'em i przegrał, przez co odpadł z turnieju, znajdując się ostatecznie w top 8. Widoczny był także na ceremonii zamknięcia konferencji.

Pokémony

Przy sobie

Tranquill
EP701 Antonio Tranquill
Antonio używał swojego Tranquilla w walce przeciwko Scolipede'owi Emmanuela podczas pierwszej rundy turnieju Klubowych Bitew. Udało mu się pokonać przeciwnika, dzięki czemu jego trener awansował do kolejnej rundy.

Jedyny znany ruch Tranquilla to Podniebny Atak.

Debiut Emocje w Nimbasie!
Cottonee
EP703 Antonio Cottonee
Antonio używał Cottonee w walce przeciwko Tranquillowi Dino w ćwierćfinale turnieju Klubowych Bitew. Ze względu na swój typ nie miał szans w bitwie i został szybko pokonany, przez co jego trener odpadł z zawodów.
Debiut Furia Klubowej Bitwy: Emolga kontra Sawk!
Sandile
EP766 Antonio Sandile
Sandile Antonia pojawił się tylko na chwilę w czasie trwania Konferencji Vertress.
Debiut Misja: Pokonać rywala!

Antonio ma jeszcze co najmniej trzy inne Pokémony, jako że brał udział w rundach Konferencji Vertress, które toczone są w postaci pełnych bitew, do których potrzeba sześciu Pokémonów.

Osiągnięcia

Odznaki

Poniżej znajduje się lista odznak zdobytych przez Antonia:

Liga Pokémon

Antonio brał udział w następujących konferencjach Ligi Pokémon:

Zawody Pokémonów

Antonio brał udział w następujących zawodach Pokémonów:

Aktorzy głosowi

Japonia: 阪口周平 Shūhei Sakaguchi
Stany Zjednoczone: Marc Thompson
Polska: Łukasz Talik