Fandom

Pokémon Wiki

Anthony (koordynator)

3138stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Anthony the Coordinator.png

Anthony

Anthony (jap. トンペイ Tonpei) to koordynator, który brał udział w Wielkim Festiwalu Hoenn.

Pojawił się w odcinkach Podstęp i Asysta i Popis Drew. Ash i jego przyjaciele spotkali go, gdy był plaży, patrząc na wstążki. Zostały one skradzione przez Zespół R, a on obawiał się, że nie byłby w stanie wejść do Wielkiego Festiwalu. Z pomocą Oficer Jenny i Asha, Anthony wytropił Zespół R i odzyskał wstążki. Okazało się, że zajął 52 miejsce w pierwszej rundzie odwołania.

Anthony był w stanie przejść do drugiego etapu, ale przegrał w drugiej podwójnej walce z May. Obiecał, że mimo strat, będzie trenować, aby stać się lepszym koordynatorem.

Pokémony

Swalot
Anthony Swalot.png

Swalot trenował z Anthonym na nadchodzące wielkie święto. Po tym jak Zespół R próbował ukraść jego wstążki, Swalot zatrzymał ich. Po pokonaniu Zespołu R, Swalot był używany w trakcie rundy odwołań, gdzie jego techniki pozwoliły Anthony'emu przejść do kolejnej rundy. Wtedy używał go z Pinsirem w jego drugiej podwójnej walce przeciwko May, lecz obaj przegrali.

Pinsir
Anthony Pinsir.png

Pinsir Anthony'ego pojawił się na krótko w drugiej podwójnej walce swojego trenera przeciwko May. Walczył w parze ze Swalotem, lecz obaj przegrali.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki