FANDOM

Anthony to postać z regionu Hoenn, pojawiająca się po raz pierwszy w odcinku Podstęp i Asysta. Jest on koordynatorem Pokémonów, który brał udział w Wielkim Festiwalu Hoenn.

Historia

Anthony zadebiutował w odcinku Podstęp i Asysta. Ash i jego przyjaciele spotkali go, gdy przebywał na plaży, szukając swoich pokazowych wstążek, które zostały skradzione przez Zespół R. Martwił się, że nie będzie mógł wziąć udziału w Wielkim Festiwalu Hoenn. Z pomocą Asha, Maxa i sierżant Jenny, Anthony odnalazł Zespół R i odzyskał swoje wstążki, dzięki czemu był w stanie startować w zawodach. Okazało się, zajął 52. miejsce w pierwszej rundzie prezentacji.

Anthony był w stanie przejść przez drugi etap prezentacji, ale przegrał w podwójnej bitwie pokazowej z May w odcinku Popis Drew. Obiecał - mimo przegranej - że będzie trenować, aby stać się lepszym koordynatorem.

Pokémony

Przy sobie

Gulpin → Swalot
EP399 Anthony Swalot
Swalot trenował wraz z Anthonym na nadchodzący Wielki Festiwal Hoenn. Po tym, jak Zespół R próbował ukraść wstążki koordynatora, Swalot powstrzymał ich. Po pokonaniu złoczyńców Swalot został użyty w etapie prezentacji Wielkiego Festiwalu, gdzie jego techniki pozwoliły Anthony'emu przejść do kolejnej rundy. Później był używany wraz z Pinsirem w podwójnej walce przeciwko May, lecz oba Pokémony przegrały to starcie.

Anthony powiedział Ashowi i Maxowi, że trenuje Swalota od kiedy był Gulpinem.

Swalot zna takie ruchy jak: Połknięcie, Wyplucie, Bomba Błotna i Nasienny Pocisk.

Debiut Podstęp i Asysta
Pinsir
EP400 Anthony Pinsir
Pinsir Anthony'ego pojawił się na krótko podczas podwójnej walki swojego trenera przeciwko May w Wielkim Festiwalu Hoenn. Walczył w parze ze Swalotem, lecz obaj przegrali.
Debiut Popis Drew

Pokazy Pokémonów

EP399 Jessie stolen Ribbons

Jessie ze wstążkami Anthony'ego.

Wstążki Hoenn

Poniżej znajduje się lista wstążek zdobytych przez Anthony'ego w regionie Hoenn:

Ranking Wielkich Festiwali

Anthony brał udział w następujących Wielkich Festiwalach:

Aktorzy głosowi

Japonia: 阪口大助 Daisuke Sakaguchi
Stany Zjednoczone: Anthony Salerno

Ciekawostki

  • Jego zdubbingowane imię oraz imię aktora, który udziela mu głosu w wersji angielskiej, są takie same.