Fandom

Pokémon Wiki

Anthony (Hoenn)

3057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Anthony.png

Anthony

Anthony jest trenerem z Hoenn, który pojawił się w odcinku Dziób pełen Poké Balli.

Prowadził prywatną, nieoficjalną Salę dla praw do chwalenia się, ale oszukiwał przez posiadanie wielu innych Pokémonów w dziobie Pelippera, co pozwoliło mu używać ataków, których rzczywiście Pelipper nie może poznać. Antkony był bardzo arogancki i okrutny dla tych, których pokonał. Ta arogancja zwróciła uwagę Zespołu R, który dowiedział się o systemie Anthony'ego i szantażował go. Zespół R przypadkowo ujawnił program Ashowi, który pomógł odzyskać Pelippera i inne stworzenia ukradzione przez złoczyńców. W końcu, Anthony przeprosił za swój system i obiecał, że będzie trenował Pelippera zamiast oszustwa.

Pokémony

Anthony Pelipper.png Pelipper

Anthony nazwał swojego Pelippera jako najsilniejszego Pokemona na świecie, ale faktycznie było to kłamstwo, bo używał ataki Pokémonów, których przechowywał w dziobie. Po raz pierwszy pojawił się w walce z Ashem i jego Treecko, gdzie używał Dzikiego Pnącza, którego nie może się nauczyć. W rzeczywistości był toatak Bellsprouta. Był w stanie chwycić Treecko i pokonać go. Ash następnie wysłał Taillowa, ale został łatwo pokonany przez Miotacz Płomieni Magby'ego. Ash w końcu użył Pikachu. Walka zakończyła się remisem.

Później, Zespół R pojawił się, by ukraść Pelippera, ale on (naprawdę Bellsprout) wykorzystał Dzikie Pnącze, lecz Zespół R był w stanie korzystać z mechanizmu, by odkryć, że to Bellsprout i pokonał go. Potem pokonał Magby'ego i Magnemite'a i zaszantażował Anthony'ego. Przed rewanżem Asha i Anthony'ego, Jessie i James załadowali więcej Ballów do Pelippera, a następnie umieścili w nim Meowtha jako "kontrolera taktycznego".

Na początku, Ash używał Pikachu. Pelipper zaczął Dzikim Pnączem Bellsprouta, ale Pikachu udaje się uniknąć ataku. Meowth, wewnątrz Pelippera, wykorzystał Magby'ego i jego Ścianę Dymu. Nie mogąc znaleźć Wodnego Pokémona do pokonania Pikachu, Meowth kazał Pelipperowi użyć Wodnej Broni. Gdy ten to czyni, woda strzela wszędzie - nie tylko w Pikachu, ale i w Jessie i Jamesa, narażając Zespół R i Balle (i Meowtha) wewnątrz jamy ustnej Pelippera. W końcu, z pomocą Pikachu, Zespół R zostaje pokonany.

Pelipper zna takie ruchy jak Atak Skrzydłami i Wodna Broń.

Debiut Dziób pełen Poké Balli
Anthony Bellsprout.png Bellsprout

Anthony przechowywał swojego Bellsprouta w dziobie Pelippera, by ten mógł używać ataków, których w rzeczywistości nie może poznać. Po raz pierwszy pojawił się, gdy używał Dzikiego Pnącza, by pokonać Treecko Asha. Później, gdy Zespół R pojawił się, by ukraść Pelippera, Bellsprout wykorzystał Dzikie Pnącze, ale Zespół R był w stanie korzystać z mechanizmu, by go pokonać. Później, w rewanżu z Ashem i Pikachu, używał Dzikiego Pnącza i Ostrego Liścia, aby zranić Pikachu.

Bellsprout zna Dzikie Pnącze i Ostry Liść.

Debiut Dziób pełen Poké Balli
Anthony Magby.png Magby

Anthony przechowywał swojego Magby'ego w dziobie Pelippera, by ten mógł używać ataków, których w rzeczywistości nie może poznać. Po raz pierwszy pojawił się, gdy używał Miotacza Płomieni, by pokonać Taillowa Asha. Później, gdy Zespół R pojawił się, by ukraść Pelippera, Magby wykorzystał Miotacz Płomieni, ale Zespół R był w stanie korzystać z mechanizmu, by go pokonać. Następnie pomagał pokonać Zigzagoona trenera. Później, w rewanżu z Ashem i Pikachu, używał Ściany Dymu, aby zatrzymać Pikachu.

Magby zna takie ruchy jak Miotacz Płomieni i Ściana Dymu.

Debiut Dziób pełen Poké Balli
Anthony Magnemite.png Magnemite

Anthony przechowywał swojego Magnemite'a w dziobie Pelippera, by ten mógł używać ataków, których w rzeczywistości nie może poznać. Po raz pierwszy pojawił się, gdy używał Gromu na Pikachu Asha. Później, gdy Zespół R pojawił się, by ukraść Pelippera, Magnemite wykorzystał Piorun, ale Zespół R był w stanie korzystać z mechanizmu, by go pokonać.

Magnemite zna Grom i Piorun.

Debiut Dziób pełen Poké Balli

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki