Fandom

Pokémon Wiki

Angus

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Angus.png

Angus

Angus to powracający bohater w anime Pokémon, który pierwszy raz pojawił się w The Clubsplosion Begins!. Jest bratem Getty'ego i Betty.

Historia

On i jego rodzeństwo uczestniczyli razem w turnieju Klubsplozja. Angus był pierwszym przeciwnikiem Asha. On jest często postrzegany czesząc włosy, nawet gdy walczy. Ponieważ jego fryzura przypomina jego Pokémona, Scraggy Asha wziął go za przeciwnika zamiast Simisage'a i używał na nim Spojrzenia.

Choć na początku Angusowi dobrze szła walka, to gdy Scraggy poznał Mega Podmuch, jego Simisage przegrał, a Angus odpadł z turnieju.

Pojawił się ponownie w A Clubsplosion of Excitement!, gdzie wraz z Gettym oglądał Betty podczas jej meczu z Ashem.

Pokémony

Simisage
Angus Simisage.pngDebiut: The Clubsplosion Begins! Simisage jest jedynym znanym Pokémonem Angusa i walczył ze Scraggym Asha w pierwszej rundzie turnieju. Wielokrotnie atakował przeciwnika Niskim Omieceniem. Jednak tuż przed pokonaniem Scraggy'ego potężnym Giga Wstrząsem, ten odpowiedział swoim nowo wyuczonym Mega Podmuchem, który był na tyle silny, że wyrzucił go na koniec pola. Simisage został następnie znokautowany przez Taran.
Ataki
Nasienna Bomba, Giga Wstrząs, Cienisty Pazur i Niskie Omiecenie

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki