FANDOM

Angus to trener Pokémonów z regionu Unova, pojawiający się po raz pierwszy w odcinku Pora na Kluboeksplozję!.

Historia

Angus jest bratem Betty i Getty'ego. Razem z rodzeństwem brał udział w turnieju Kluboeksplozji, organizowanym w miasteczku Ambiga. Był on pierwszym przeciwnikiem Asha. Mimo że na początku Angusowi dobrze szła walka, w czasie starcia Scraggy Asha poznał Megapodmuch, który przyczynił się do klęski jego Simisage'a i jego wyeliminowania z turnieju.

Angus często czesze swoje włosy, nawet podczas walki. Ponieważ jego fryzura przypomina jego Pokémona, Scraggy Asha przypadkowo wziął go za swojego przeciwnika zamiast Simisage'a i użył na nim Spojrzenia.

Pojawił się ponownie w odcinku Kluboeksplozja emocji!, gdzie wraz z Gettym oglądał Betty podczas jej bitwy z Ashem.

Pokémony

Przy sobie

Simisage
EP732 Angus Simisage
Simisage jest jedynym znanym Pokémonem Angusa. Walczył ze Scraggym Asha w pierwszej rundzie turnieju. Wielokrotnie atakował przeciwnika Podcięciem, jednak tuż przed pokonaniem Scraggy'ego potężnym Gigawstrząsem, ten odpowiedział swoim nowo poznanym Megapodmuchem, który był na tyle silny, że wyrzucił go na koniec pola bitwy. Simisage został następnie znokautowany przez Taran.

Simisage zna takie ruchy jak: Bomba Nasienna, Podcięcie, Cienisty Pazur i Gigawstrząs.

Debiut Pora na Kluboeksplozję!

Zawody Pokémonów

Angus brał udział w następujących zawodach Pokémonów:

Aktorzy głosowi

Japonia: 赤羽根健治 Kenji Akabane
Stany Zjednoczone: George Bailey
Polska: Michał Podsiadło

Ciekawostki

  • Jego japońskie imię pochodzi od japońskiej nazwy jego Pokémona.
  • Fryzura Angusa przypomina kitek na głowie Simisage'a.