Fandom

Pokémon Wiki

Angie

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Angie

アオイAoi

Angie.png

Angie

Płeć Żeńska
Kolor oczu Ciemny złoty
Kolor włosów Zielony
Miasto Solaceon
Region Sinnoh
Debiut Letnia szkoła już nas woła

Angie to powtarzająca się postać, która pojawiła się w odcinku Letnia szkoła już nas woła.

Historia

Dzieli wiele cech osobowości z Ashem, w tym miłość do jedzenia i spania w czasie zajęć. Opracowała również zaciętą rywalizację z nim. Razem zostali skarceni przez Rowana kilka razy za kłopoty.

Angie była zaskoczona, gdy odkryła styl treningowy Asha (zachęcanie Pokémonów ta atakowania go) i szybko dostosowała się go jego formy szkolenia z Monferno.

Podczas wydarzeń z odcinka Upiorna lekcja, Ash uratował Angie z zasysania jej do świata duchów przez dziewczynę, która była duchem. Od tego momentu zaczęła się podkochiwać w Ashu. W następnym odcinku była zakłopotana, gdy Ash próbował złapać ją za rękę, i uciekła. Później również zarumieniła się, po tym jak Ash uratował ją przed upadkiem z urwiska.

Angie i Ash ostro konkurowali podczas części triathlonu Letniej Akademii. Jednak Ash przekroczył linię mety pierwszy. Noc przed wyjazdem, oboje przysięgli, że jeszcze spotykają się ponownie. Angie była wcześniej kilka razy w Letniej Szkole.

Pojawiła się ponownie w odcinku Niezidentyfikowany stwór latający! z jej rodzicami, którzy prowadzą Centrum opieki dziennej w Solaceon.

Pokémony

Przy sobie

Angie's Shinx.png Shinx ♂

Shinx jest jedynym znanym Pokémonem Angie, Poszedł z nią do Letniej Akademii Pokémon, gdzie spędził większość czasu poza Poké Ballem. Pierwotnie został wykorzystany przeciwko Pikachu w bitwie, gdy Angie i Ash wdarli się w kłótnię. Shinx i Pikachu wkrótce stali się przyjaciółmi. Shinx pomaga Angie w Centrum opieki dziennej w Solaceon.

Shinx zna takie rucy jak: Iskra, Szybki Atak, Chrupanie i Kieł Pioruna.

Debiut Letnia szkoła już nas woła

Tymczasowe

Angie's Monferno.png Monferno

Monferno był Pokémonem Angie, którego wybrała do pierwszego dnia w akademii. Studenci mieli przeszkolić Pokémony, które wybrali i walczyć nimi na koniec dnia. Okazało się to być trudne dla Angie, ponieważ Monferno miał złe nastawienie i nie chciał słuchać jej, tylko wdawał się w bitwy z innymi Pokémonami. Ostatecznie, Angie zyskała szacunek i ciężko walczyła nim przeciwko Raichu i Ashowi. Jednak skończyło się to remisem.

Monferno zna takie ruchy jak: Żar, Ciosy Furii, Krąg Ognia i Mach Cios.

Debiut Letnia szkoła już nas woła
Angie's Ariados.png Ariados

Ariados był Pokémonem Angie, którego wybrała do pierwszej części Triathlonu. Korzystając ze Strzału Siecią, Ariados łatwo był w stanie pomóc Angie zdobyć prowadzenie.

Araidos zna tylko Strzał Siecią.

Debiut Triathlon - ostateczne starcie
Angie's Lapras.png Lapras

Do sekcji pływackiej Triathlonu Angie wybrała Laprasa. Mimo że Angie i Lapras zostali wyprzedzeni przez Asha i Mantyke'a, Lapras był w stanie dogonić ich przy użyciu Lodowego Promienia.

Lapras zna tylko Lodowy Promień.

Debiut Triathlon - ostateczne starcie

Trenowane

Angie's Lickilicky.png Lickilicky

Po Letniej Akademii, Angie została poproszona o pilnowanie Lickitunga Trenera przez rodziców, gdyż wyjeżdżali na wycieczkę. Marząc o przekonaniu rodziców, Angie pracowała z nim zbyt ciężko i nauczyła go używać Walca, co spowodowało jego ewolucję w Lickilicky.

Myśląc, że ewolucja przyniesie duże kłopoty Trenerowi, Angie schowała Lickilicky do Balla, ale ten odmówił przechowywania, więc Angie ukryła Lickilicky w jaskini. Jednak Lickilicky uciekł i ludzie zaczęli wierzyć, że to potwór, ponieważ nosił szalik. Zespół R próbował złapać go, ale Angie była w stanie fachowo wydawać polecenia Lickilicky i walczył z Zespołem R. Mimo że rodzice Angie byli niezadowoleni z ewolucji Lickitunga, jego trener był bardzo szczęśliwy.

Lickilicky zna: Ściskanie, Klaps i Walec.

Debiut Niezidentyfikowany stwór latający!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki