FANDOM

Allegra to koordynatorka Pokémonów z regionu Sinnoh, pojawiająca się w filmie Wzejście Darkraia.

Historia

Allegra pojawiła się w dziesiątym filmie. Razem z Kaiem i Maurym wyzwała Asha i jego przyjaciół do przyjacielskiej bitwy. Walczyła z Brockiem, używając Infernape'a przeciwko jego Croagunkowi. Nie wiadomo, kto został zwycięzcą.

Później ponownie pojawiła się ze swoimi przyjaciółmi przed Wieżą Czasoprzestrzeni, prosząc o kolejną bitwę. Miała zamiar stoczyć walkę z Dawn i jej Buizelem, lecz przerwało im pojawienie się jasnego światła nad obiema wieżami. Wkrótce potem zjawił się Darkrai, a bitwa została przełożona.

Allegra i jej przyjaciele szybko odkryli, że nie mogą opuścić miasteczka Alamos z powodu tajemniczej mgły. Każdy, kto próbował ją przekroczyć, wracał do miejsca, z którego wyruszył. Nawet Odparowanie jej Honchkrowa nie było w stanie powstrzymać tego zjawiska. Później, wraz z wieloma innymi trenerami, zaczęła szukać Darkraia po tym, jak Baron Alberto stwierdził, iż to on jest źródłem wszystkich problemów. Kiedy odkryto, że Dialga i Palkia stanowią prawdziwe zagrożenie, Allegra użyła swojego Infernape'a, aby spróbować ich powstrzymać.

Gdy wszystko wróciło do normy, Allegra wzięła udział w Pokazach Pokémonów w Alamos. Udało jej się pokonać Dawn w jednej z rund etapu bitew, a także Kaia w finale, dzięki czemu zdobyła lokalną wstążkę.

Pokémony

Przy sobie

Infernape
F10 Allegra Infernape
Infernape to główny Pokémon Allegry. Po raz pierwszy pojawił się, kiedy Allegra użyła go do walki z Croagunkiem Brocka. Chociaż Infernape był bardzo szybki i potężny, okazało się, że Croagunk jest trudnym przeciwnikiem. Później został użyty do walki z Darkraiem, jednakże - podobnie jak wiele innych Pokémonów - padł ofiarą Ciemnej Pustki. Przyczynił się także do powstrzymania rozpadu Alamos i pomógł Allegrze wygrać lokalną wstążkę.

Znane ruchy Infernape'a to: Miotacz Płomieni, Machcios i Walka Wręcz.

Debiut Wzejście Darkraia
Honchkrow
F10 Allegra Honchkrow
Honchkrow pojawił się krótko w filmie, kiedy Allegra użyła go, by spróbował rozproszyć mgłę otaczającą Alamos.

Jedyny znany ruch Honchkrowa to Odparowanie.

Debiut Wzejście Darkraia

Pokazy Pokémonów

F10 Allegra Alamos Ribbon

Allegra trzymająca wstążkę z Alamos.

Wstążki Sinnoh

Poniżej znajduje się lista wstążek zdobytych przez Allegrę w regionie Sinnoh:

Aktorzy głosowi

Japonia: 中川翔子 Shōko Nakagawa
Stany Zjednoczone: Emily Williams

Ciekawostki

  • Ona, Kai i Maury posiadają ostatnią formę jednego ze starterów regionu Sinnoh.
  • Wygląd Allegry oparty jest na schemacie kolorystycznym Infernape'a.

Zobacz też