Fandom

Pokémon Wiki

Allegra

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Allegra

マキMaki

Allegra.png

Allegra

Płeć Żeńska
Miasto Nieznane
Region Nieznany
Stanowisko Koordynator
Debiut The Rise of Darkrai

Allegra to postać z filmu The Rise of Darkrai.

File-Allegra Alamos Ribbon.png

Allegra i Wstążka Alamos

Allegra została wprowadzona z Kaiem i Maurym, kiedy chcieli walczyć z Brockiem, Dawn i Ashem. Allegra walczyła Infernape'em przeciwko Brockowi i jego Croagunkowi. Nie wiadomo, kto został zwycięzcą. Później pojawia się ze swoimi przyjaciółmi ponownie przed Wieżą Czaso-Przestrzeni, gdzie ponownie chciała stoczyć bitwę. Miała zamiar walczyć z Dawn i jej Buizelem, dopóki walka nie została przerwana przez jasne światło ponad dwiema wieżami. Wkrótce Darkrai pojawił się i bitwa została odwołana.

Allegra i jej przyjaciele odkryli wkrótce, że nie mogą opuścić Alamos z powodu tajemniczej mgły. Każdy, kto próbował przedostać się przez mgłę pojawiał się tam, gdzie zaczął. Wkrótce grupa rozpoczęła poszukiwania Darkraia. Później okazało się, że Dialga i Palkia byli prawdziwym problemem i użyła Infernape'a, wraz z pomocą Empoleon Kaia i Torterry Maury'ego, aby spróbować ich zatrzymać.

Kiedy wszystko wróciło do normy, Allegra brała udział w Pokazach Miasta Alamos, gdzie walczyła z Dawn i jej Piplupem i wygrała wstążkę.

Pokémony

Allegra's Infernape.png Infernape

Infernape jest głównym Pokémonem Allegry. Po raz pierwszy pojawia się, gdy Allegra używa go do walki z Croagunkiem Brocka i choć Infernape był bardzo szybki i silny, Croagunk okazał się wymagającym przeciwnikiem. Był później używany do walki z Darkraiem, ale, podobnie jak wiele innych Pokémonów, padł ofiarą Darkraia. Następnie próbował powstrzymać rozpad Alamos i pomógł Allegrze wygrać Pokazy Alamos.

Infernape zna takie ruchy jak: Miotacz Płomieni, Mach Cios i Walka Wręcz.

Debiut The Rise of Darkrai
Allegra's Honchkrow.png Honchkrow
Honchkrow na krótko pojawił się w filmie, ponieważ był używany przez Allegrę, by spróbować rozwiać mgłę otaczającą Alamos.

Honchkrow zna tylko Rozwianie Mgły.

Debiut The Rise of Darkrai

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki