FANDOM

Alice

アリスAlice

Alice
Alice
Płeć Żeńska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Blond
Miasto Alamos
Region Sinnoh
Debiut The Rise of Darkrai

Alice jest główną postacią, która pojawiła się w filmie The Rise of Darkrai.

Plik:File-Tonalice.jpg

Strój Alice składa się z grubej czerwonej sukienki mini z ciemnym szarym podkoszulkiem i ze spodni. Ma długi niebieski szalik owinięty wokół szyi i nosi pas z dołączoną torebką brązową. Alice przenosi balonem ludzi do Miasta Alamos i dała Ashowi i jego przyjaciołom przelecieć się jej balonem. Była również studentem muzyki.

Jest w stanie uspokoić Pokémony, grając piosenkę przy użyciu liści, w wersji Oraciónu. Darkrai ochrania Alice, bo jej babcia uzdrowiła go, gdy został ranny. W pewnym momencie, gdy była młoda, przypadkowo spadła ze wzgórza i została uratowana przez Darkraia, chociaż nie został ujawniony przez długi czas. Przez lata wierzyła, że jej przyjaciel z dzieciństwa Tonio uratował jej życie.

Alice, Tonio, Darkrai i Baron Alberto pojawili się w dwunastym filmie.

Pokémony

ChimcharAlice Chimchar

Chimchar po raz pierwszy pojawił się z Alice, gdy powitali Asha i przyjaciół w Alamos. Swoim Miotaczem Płomieni reguluje wysokość balonu.

Chimchar zna tylko Miotacz Płomieni.

Debiut The Rise of Darkrai

Zaprzyjaźnione

DarkraiAlice Darkrai
Główny artykuł: Darkrai (film 10)

Darkrai był uważany za złego Pokémona w pierwszej połowie filmu, ponieważ atakował wszystkich i dawał im koszmary. Okazało się, że robił to, by chronić Alamos przed zniszczeniem przez walkę Dialgi i Palkii.

Debiut The Rise of Darkrai