Fandom

Pokémon Wiki

Alice

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Alice

アリスAlice

Alice.png
Alice
Płeć Żeńska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Blond
Miasto Alamos
Region Sinnoh
Debiut The Rise of Darkrai

Alice jest główną postacią, która pojawiła się w filmie The Rise of Darkrai.

Plik:File-Tonalice.jpg

Strój Alice składa się z grubej czerwonej sukienki mini z ciemnym szarym podkoszulkiem i ze spodni. Ma długi niebieski szalik owinięty wokół szyi i nosi pas z dołączoną torebką brązową. Alice przenosi balonem ludzi do Miasta Alamos i dała Ashowi i jego przyjaciołom przelecieć się jej balonem. Była również studentem muzyki.

Jest w stanie uspokoić Pokémony, grając piosenkę przy użyciu liści, w wersji Oraciónu. Darkrai ochrania Alice, bo jej babcia uzdrowiła go, gdy został ranny. W pewnym momencie, gdy była młoda, przypadkowo spadła ze wzgórza i została uratowana przez Darkraia, chociaż nie został ujawniony przez długi czas. Przez lata wierzyła, że jej przyjaciel z dzieciństwa Tonio uratował jej życie.

Alice, Tonio, Darkrai i Baron Alberto pojawili się w dwunastym filmie.

Pokémony

ChimcharAlice.png Chimchar

Chimchar po raz pierwszy pojawił się z Alice, gdy powitali Asha i przyjaciół w Alamos. Swoim Miotaczem Płomieni reguluje wysokość balonu.

Chimchar zna tylko Miotacz Płomieni.

Debiut The Rise of Darkrai

Zaprzyjaźnione

DarkraiAlice.png Darkrai
Główny artykuł: Darkrai (film 10)

Darkrai był uważany za złego Pokémona w pierwszej połowie filmu, ponieważ atakował wszystkich i dawał im koszmary. Okazało się, że robił to, by chronić Alamos przed zniszczeniem przez walkę Dialgi i Palkii.

Debiut The Rise of Darkrai

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki