FANDOM

Alex

Alex

Alex (jap. アズマ Azuma, ang. Alex) — postać z odcinka Oswoić Shroomisha.

Historia

Kiedy Alex był małym chłopcem, często bawił się z wieloma Shroomishami w rezydencji dziadka. Ale w miarę upływu czasu, w lesie wokół rezydencji było coraz mniej drzew, a więcej budynków. Ostatecznie wszystkie Shroomishy opuściły dwór.

Miasto planowało zburzenie willi, w której mieszkał dziadek Alexa, ale zaczęły się tam dziać dziwne rzeczy. Pracownicy skarżyli się na złe samopoczucie z dworu. Alex od czasu do czasu sprawdzał dwór, gdy coś dziwnego się działo. Pewnego dnia zdarzyło mu się spotkać Asha i Maxa, którzy stali w ogrodzie rezydencji. Zapytał, co tu robią i powiedzieli, że Shroomish wskoczył przez okno. Alex nie wierzył im, ale tak czy inaczej zdecydował się wejść i to sprawdzić.

Wewnątrz mieszkania była duża ilość Shroomishów. Alex był zaskoczony, że Shroomishy wróciły do rezydencji. Okazało się, że wszyscy pracownicy byli atakowani przez Pył Szoku Shroomishów.

Ostatecznie Alex zatrzymał rozbiórkę rezydencji i postanowił zamieszkać w niej ze Shroomishami jak wtedy, gdy był mały.

Pokémony

Zaprzyjaźnione

285 mini Shroomish
Alex Shroomish Alex zaprzyjaźnił się z kilkoma Shroomishami. Max spotkał jednego z nich podczas powrotu z Ashem z restauracji. Chłopak chciał go karmić i zaprzyjaźnić się z nim, więc Ash dał mu jedzenie. Shroomish coś podejrzewał i wykorzystał Pył Szoku.

Uwagę Asha i Maxa zwraca fakt, że Shroomish jest w mieście, a nie w lesie. Dowiedzieli się, że mógł być oddzielony od swojego trenera i decydują, że powinni zgłosić się do Centrum Pokémon. Max wyciąga chusteczkę i wiąże go wokół górnej części głowy Shroomisha jako prezent. Dar czyni Shroomisha bardzo szczęśliwym.

Po kilku chwilach Shroomish staje w bardzo trudnej sytuacji i ucieka. Ash i Max gonią go. Shroomish wchodzi do rezydencji przez wybite okno. W końcu Shroomish zostaje znaleziony, razem z grupką innych Pokémonów. Na końcu Alex postanawia zamieszkać ze Shroomishami w rezydencji dziadka i obiecuje odnowić las.

Znane ruchy Shroomisha to Pył Szoku i Nasionko Mocy.

Dubbing

Japonia: 栗山浩一 Kōichi Kuriyama
Stany Zjednoczone: Mike Pollock
Polska: Andrzej Chudy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki