Fandom

Pokémon Wiki

Alan

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Alan.png

Alan

Alan (jap. アツオ Atsuo, ang. Alan) — postać pojawiająca się w odcinku Z nosem w górach.

Historia

Alan spotkał się z Ashem i jego przyjaciółmi, kiedy przechodzili przez górę Coronet. Jego marzeniem było ewoluować Nosepassa, więc wyzwał Asha do walki w celu wzmocnienia umiejętności swojego Pokémona.

Po bitwie Nosepass ewoluował, ale wkrótce Zespół R użył maszyny do kontroli umysłu Probopassa Alana. Później plan Zespołu R zakończył się niepowodzeniem i Alan odzyskał Probopassa.

Alan pojawił się w retrospekcji w odcinku Niesamowita walka, gdzie okazało się, że wyzwał Fantinę. Przegrał pierwszy mecz z Nosepassem, ale był w stanie pokonać liderkę swoim wyewoluowanym Probopassem.

Pokémony

299 mini.png476 mini.png Probopass
Alan Probopass.png Probopass jest jedynym znanym Pokémonem Alana. Był pod opieką chłopaka jeszcze jako Nosepass. Alan był zdecydowany, by zwiększyć siłę Nosepassa, ale nie był w stanie pokonać Fantiny, liderki sali w Hearthome.

Podróżował do góry Coronet wiedząc, że jest tam specjalne pole magnetyczne wytwarzane przez góry, przez co Nosepass może ewoluować w Probopassa. Podczas treningu spotkał się Ashem i podczas walki z Turtwigiem Nosepass przekształcił się w Probopassa, lecz po ewolucji Zespół R go ukradł. Jednak determinacja Alana pozwoliła na odzyskanie Probopassa.

Następnie Alan wrócił do Hearthome i pokonał Fantinę swoim Probopassem.

Probopass zna takie ruchy jak: Burza Piaskowa, Elektro Działo, Kamienny Ślizg, Akcja, Siła Ziemi i Magnetyczna Bomba.

Dubbing

Kraj Aktor(ka)
Japonia 沢海陽子 Yōko Sōmi
Stany Zjednoczone Sean Schemmel
Polska Cezary Kwieciński

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki